Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A nemzeti POP-versenyek győzteseinek viadala, a POP Oscarjaként is számon tartott Shop! POPAI Global Awards nemzetközi megmérettetésen 2 kategóriában is világbajnok lett a magyar Gösser Spritz display, a magyar POPAI Awards 2024 verseny „Tartós installáció” kategória győztese.
A középütt pohár formára kivágott, élfénnyel megvilágított displaybe egy asztal került jegesvödörrel, termékekkel, amelyek fölé az üvegpoharakat bárpultot idézően lógatták be. A különleges hangulatú installációt a POS Services készítette el a magyar Heineken csapat megbízásából.
A Gösser Spritz megvilágított tartós display a Permanent, Signing & Graphics (Tartós, Megjelenés & Grafika) és a Permanent, Alcohol and Tobacco (Tartós, Alkohol- és Dohányáruk) kategóriák győztese lett.
Kapcsolódó cikkeink
Bolti eszközök és berendezések, 1. rész: Kevesebb kibocsátás, több kontroll
A kiskereskedelmi terek átalakulása ma már nem csupán esztétikai vagy…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >