Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A nemzeti POP-versenyek győzteseinek viadala, a POP Oscarjaként is számon tartott Shop! POPAI Global Awards nemzetközi megmérettetésen 2 kategóriában is világbajnok lett a magyar Gösser Spritz display, a magyar POPAI Awards 2024 verseny „Tartós installáció” kategória győztese.
A középütt pohár formára kivágott, élfénnyel megvilágított displaybe egy asztal került jegesvödörrel, termékekkel, amelyek fölé az üvegpoharakat bárpultot idézően lógatták be. A különleges hangulatú installációt a POS Services készítette el a magyar Heineken csapat megbízásából.
A Gösser Spritz megvilágított tartós display a Permanent, Signing & Graphics (Tartós, Megjelenés & Grafika) és a Permanent, Alcohol and Tobacco (Tartós, Alkohol- és Dohányáruk) kategóriák győztese lett.
Kapcsolódó cikkeink
130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >