Kétszámjeggyel nőtt az átlagár
A sütési adalékanyagok kiskereskedelmi forgalma 2014. december – 2015. július során közel 4 milliárd forintot ért el; ez 7% növekedést jelent az előző év hasonló időszakához viszonyítva.
Mennyiség szempontjából 1% növekedést regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
A sütési adalékok egy csomagra jutó, mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagára 47-ről 52 forintra nőtt nyolc hónapos összehasonlításban.
A desszertporok bolti eladása mennyiségben 3 százalékkal csökkent, míg értékben 4 százalékkal nőtt egyik nyolchónapos időszakról a másikra. A boltok bevétele majdnem elérte a 3 milliárd forintot legutóbb december–július között.
Az egy csomagra jutó, mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagár 2014. december – 2015. július során 114 forintra nőtt, a tavalyi hasonló időszakban mért 101 forint után.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity Outlook 2025: Új utakon a részvények
Így 2025 felé közeledve kijelenthetjük, hogy a makro- és monetáris…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Felkészülten keresik a legjobb akciókat a vásárlók – EY karácsonyi felmérés
A vásárlók többsége kifejezetten keresi és várja az ünnepi leárazásokat…
Tovább olvasom >