Kétszámjeggyel nőtt az átlagár
A sütési adalékanyagok kiskereskedelmi forgalma 2014. december – 2015. július során közel 4 milliárd forintot ért el; ez 7% növekedést jelent az előző év hasonló időszakához viszonyítva.
Mennyiség szempontjából 1% növekedést regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
A sütési adalékok egy csomagra jutó, mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagára 47-ről 52 forintra nőtt nyolc hónapos összehasonlításban.
A desszertporok bolti eladása mennyiségben 3 százalékkal csökkent, míg értékben 4 százalékkal nőtt egyik nyolchónapos időszakról a másikra. A boltok bevétele majdnem elérte a 3 milliárd forintot legutóbb december–július között.
Az egy csomagra jutó, mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagár 2014. december – 2015. július során 114 forintra nőtt, a tavalyi hasonló időszakban mért 101 forint után.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >