Kétszámjeggyel nőtt az átlagár
A sütési adalékanyagok kiskereskedelmi forgalma 2014. december – 2015. július során közel 4 milliárd forintot ért el; ez 7% növekedést jelent az előző év hasonló időszakához viszonyítva.
Mennyiség szempontjából 1% növekedést regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
A sütési adalékok egy csomagra jutó, mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagára 47-ről 52 forintra nőtt nyolc hónapos összehasonlításban.
A desszertporok bolti eladása mennyiségben 3 százalékkal csökkent, míg értékben 4 százalékkal nőtt egyik nyolchónapos időszakról a másikra. A boltok bevétele majdnem elérte a 3 milliárd forintot legutóbb december–július között.
Az egy csomagra jutó, mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagár 2014. december – 2015. július során 114 forintra nőtt, a tavalyi hasonló időszakban mért 101 forint után.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >