Kétórás kiszállítást is vállal az Amazon a Prime előfizetőinek
Az amerikai e-kereskedelmi vállalat bejelentette, hogy a Prime előfizetők akár már két óra alatt megkaphatják élelmiszeri megrendeléseiket, már ha a szolgáltatásra jogosult a kétezer régió egyikében él – írja a CNBC nyomán az origo.
A cég Prime előfizetői így az ingyenes kiszállítás, a Prime Video és Prime Music szolgáltatások mellett már friss húsokhoz, zöldségekhez és további élelmiszerekhez is gyorsabban hozzáférhetnek.
Korábban a havi előfizetési díj mellé további 14,99 dolláros (4 ezer forint) díjért lehetett hozzáférni az Amazon frissáru kínálatához, amely egyben kétórás kiszállítást is garantált.
Az Amazon élelmiszer-ellátásért felelős alelnöke, Stephanie Landry elmondta, hogy az élelmiszer a cég egyik leggyorsabban növekvő szegmense volt.
Ez az ajánlat valóban ritkaságszámba megy, és a Prime előfizetők egyik legkedveltebb szolgáltatásává válhat” – nyilatkozta az alelnök.
A változás tükrözi az Amazon növekvő kiszállítási hatékonyságát,
mivel ezzel a lépéssel lerövidül a szállítási idő, ugyanakkor ez gyakoribb és nagyobb volumenű vásárlásokhoz vezethet. Korábban már a cég jelezte, hogy minden Prime előfizető számára elérhetővé teszik az egynapos kiszállítást az USA területén, és több milliárd dollárt költöttek a raktári infrastruktúra növelésére.
Az Amazon Prime-nak a világon mintegy 100 millió előfizetője van, azonban az előfizetői bázis növekedése lelassult a zsugorodó piac következtében.
Egyelőre meghívásos alapon működik a kiterjesztett Prime előfizetés a korábban Amazon Fresh megrendelők, valamint a Whole Foods vásárlók körében, de további Prime előfizetők is kérhetik meghívásukat a programba. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >