Kétórás kiszállítást is vállal az Amazon a Prime előfizetőinek
Az amerikai e-kereskedelmi vállalat bejelentette, hogy a Prime előfizetők akár már két óra alatt megkaphatják élelmiszeri megrendeléseiket, már ha a szolgáltatásra jogosult a kétezer régió egyikében él – írja a CNBC nyomán az origo.
A cég Prime előfizetői így az ingyenes kiszállítás, a Prime Video és Prime Music szolgáltatások mellett már friss húsokhoz, zöldségekhez és további élelmiszerekhez is gyorsabban hozzáférhetnek.
Korábban a havi előfizetési díj mellé további 14,99 dolláros (4 ezer forint) díjért lehetett hozzáférni az Amazon frissáru kínálatához, amely egyben kétórás kiszállítást is garantált.
Az Amazon élelmiszer-ellátásért felelős alelnöke, Stephanie Landry elmondta, hogy az élelmiszer a cég egyik leggyorsabban növekvő szegmense volt.
Ez az ajánlat valóban ritkaságszámba megy, és a Prime előfizetők egyik legkedveltebb szolgáltatásává válhat” – nyilatkozta az alelnök.
A változás tükrözi az Amazon növekvő kiszállítási hatékonyságát,
mivel ezzel a lépéssel lerövidül a szállítási idő, ugyanakkor ez gyakoribb és nagyobb volumenű vásárlásokhoz vezethet. Korábban már a cég jelezte, hogy minden Prime előfizető számára elérhetővé teszik az egynapos kiszállítást az USA területén, és több milliárd dollárt költöttek a raktári infrastruktúra növelésére.
Az Amazon Prime-nak a világon mintegy 100 millió előfizetője van, azonban az előfizetői bázis növekedése lelassult a zsugorodó piac következtében.
Egyelőre meghívásos alapon működik a kiterjesztett Prime előfizetés a korábban Amazon Fresh megrendelők, valamint a Whole Foods vásárlók körében, de további Prime előfizetők is kérhetik meghívásukat a programba. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >