Kétórás kiszállítást is vállal az Amazon a Prime előfizetőinek
Az amerikai e-kereskedelmi vállalat bejelentette, hogy a Prime előfizetők akár már két óra alatt megkaphatják élelmiszeri megrendeléseiket, már ha a szolgáltatásra jogosult a kétezer régió egyikében él – írja a CNBC nyomán az origo.
A cég Prime előfizetői így az ingyenes kiszállítás, a Prime Video és Prime Music szolgáltatások mellett már friss húsokhoz, zöldségekhez és további élelmiszerekhez is gyorsabban hozzáférhetnek.
Korábban a havi előfizetési díj mellé további 14,99 dolláros (4 ezer forint) díjért lehetett hozzáférni az Amazon frissáru kínálatához, amely egyben kétórás kiszállítást is garantált.
Az Amazon élelmiszer-ellátásért felelős alelnöke, Stephanie Landry elmondta, hogy az élelmiszer a cég egyik leggyorsabban növekvő szegmense volt.
Ez az ajánlat valóban ritkaságszámba megy, és a Prime előfizetők egyik legkedveltebb szolgáltatásává válhat” – nyilatkozta az alelnök.
A változás tükrözi az Amazon növekvő kiszállítási hatékonyságát,
mivel ezzel a lépéssel lerövidül a szállítási idő, ugyanakkor ez gyakoribb és nagyobb volumenű vásárlásokhoz vezethet. Korábban már a cég jelezte, hogy minden Prime előfizető számára elérhetővé teszik az egynapos kiszállítást az USA területén, és több milliárd dollárt költöttek a raktári infrastruktúra növelésére.
Az Amazon Prime-nak a világon mintegy 100 millió előfizetője van, azonban az előfizetői bázis növekedése lelassult a zsugorodó piac következtében.
Egyelőre meghívásos alapon működik a kiterjesztett Prime előfizetés a korábban Amazon Fresh megrendelők, valamint a Whole Foods vásárlók körében, de további Prime előfizetők is kérhetik meghívásukat a programba. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal gyorsítja az Amazon az aznapi kiszállítást Európában
Az Amazon bejelentette, hogy a következő 12 hónapban 20 új…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >