Kétórás kiszállítást is vállal az Amazon a Prime előfizetőinek
Az amerikai e-kereskedelmi vállalat bejelentette, hogy a Prime előfizetők akár már két óra alatt megkaphatják élelmiszeri megrendeléseiket, már ha a szolgáltatásra jogosult a kétezer régió egyikében él – írja a CNBC nyomán az origo.
A cég Prime előfizetői így az ingyenes kiszállítás, a Prime Video és Prime Music szolgáltatások mellett már friss húsokhoz, zöldségekhez és további élelmiszerekhez is gyorsabban hozzáférhetnek.
Korábban a havi előfizetési díj mellé további 14,99 dolláros (4 ezer forint) díjért lehetett hozzáférni az Amazon frissáru kínálatához, amely egyben kétórás kiszállítást is garantált.
Az Amazon élelmiszer-ellátásért felelős alelnöke, Stephanie Landry elmondta, hogy az élelmiszer a cég egyik leggyorsabban növekvő szegmense volt.
Ez az ajánlat valóban ritkaságszámba megy, és a Prime előfizetők egyik legkedveltebb szolgáltatásává válhat” – nyilatkozta az alelnök.
A változás tükrözi az Amazon növekvő kiszállítási hatékonyságát,
mivel ezzel a lépéssel lerövidül a szállítási idő, ugyanakkor ez gyakoribb és nagyobb volumenű vásárlásokhoz vezethet. Korábban már a cég jelezte, hogy minden Prime előfizető számára elérhetővé teszik az egynapos kiszállítást az USA területén, és több milliárd dollárt költöttek a raktári infrastruktúra növelésére.
Az Amazon Prime-nak a világon mintegy 100 millió előfizetője van, azonban az előfizetői bázis növekedése lelassult a zsugorodó piac következtében.
Egyelőre meghívásos alapon működik a kiterjesztett Prime előfizetés a korábban Amazon Fresh megrendelők, valamint a Whole Foods vásárlók körében, de további Prime előfizetők is kérhetik meghívásukat a programba. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Éves élelmiszer-előfizetési programot indított az Amazon
Éves élelmiszer-előfizetési programot kínál az Amazon a Prime-tagok számára, valamint…
Tovább olvasom >Útkeresés az óriások árnyékában: 2024-ben a magyar e-kereskedelmi piac növekedését már az import forgalom hajtja
A hazai e-kereskedelem az elmúlt egy évben olyan átalakuláson ment…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági címkét vezet be az Amazon Belgiumban és Svédországban
Az Amazon Belgiumra és Svédországra is kiterjeszti „Climate Pledge Friendly”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >