Kétnapos beszállítói fórumot tart a Walmart
Június 18–19-én kerül megrendezésre idén a Walmart „Open Call”, ahol több száz ambiciózus beszállító kap lehetőséget arra, hogy termékeit személyesen mutassa be az Egyesült Államok legnagyobb kereskedelmi vállalatának.
Az idei Open Call a vállalat bevallása szerint egy nagyobb, 2018-ban tett vállalás része, miszerint 2023-ig további 250 milliárd dollár értékben szerez be az USA-ban gyártott, előállított termékeket. Ez egyben a legfőbb érv a rendezés mellett: a Walmart hisz abban, hogy az amerikai termékek és munkahelyek támogatása a vásárlók, a közösség és maga a cég számára is hasznos.
A legutóbbi eseményen 46 állam 350 vállalkozása képviseltette magát, amelyek közül legalább nyolc termékei az üzletek polcaira kerültek.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági megállapodást kötött az Unilever a legnagyobb kiskereskedelmi partnereivel
Az Unilever megállapodást kötött tíz legnagyobb kiskereskedelmi partnerével, közöttük a…
Tovább olvasom >Saját vegán napvédő krémcsaládot dobott piacra Naomi Osaka
Látva, hogy a napvédelemmel kapcsolatos kutatások és diskurzusok középpontjába csak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >