Kétnapos beszállítói fórumot tart a Walmart
Június 18–19-én kerül megrendezésre idén a Walmart „Open Call”, ahol több száz ambiciózus beszállító kap lehetőséget arra, hogy termékeit személyesen mutassa be az Egyesült Államok legnagyobb kereskedelmi vállalatának.
Az idei Open Call a vállalat bevallása szerint egy nagyobb, 2018-ban tett vállalás része, miszerint 2023-ig további 250 milliárd dollár értékben szerez be az USA-ban gyártott, előállított termékeket. Ez egyben a legfőbb érv a rendezés mellett: a Walmart hisz abban, hogy az amerikai termékek és munkahelyek támogatása a vásárlók, a közösség és maga a cég számára is hasznos.
A legutóbbi eseményen 46 állam 350 vállalkozása képviseltette magát, amelyek közül legalább nyolc termékei az üzletek polcaira kerültek.
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >Hat milliárd dollárból bővíti hálózatát Mexikóban a Walmart
Üzlethálózatának jelentős bővítését tervezi a Walmart Mexikóban, amire több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >