Kétnapos beszállítói fórumot tart a Walmart
Június 18–19-én kerül megrendezésre idén a Walmart „Open Call”, ahol több száz ambiciózus beszállító kap lehetőséget arra, hogy termékeit személyesen mutassa be az Egyesült Államok legnagyobb kereskedelmi vállalatának.
Az idei Open Call a vállalat bevallása szerint egy nagyobb, 2018-ban tett vállalás része, miszerint 2023-ig további 250 milliárd dollár értékben szerez be az USA-ban gyártott, előállított termékeket. Ez egyben a legfőbb érv a rendezés mellett: a Walmart hisz abban, hogy az amerikai termékek és munkahelyek támogatása a vásárlók, a közösség és maga a cég számára is hasznos.
A legutóbbi eseményen 46 állam 350 vállalkozása képviseltette magát, amelyek közül legalább nyolc termékei az üzletek polcaira kerültek.
Kapcsolódó cikkeink
„Szuperügynökök” köré épül a Walmart új AI stratégiája
Az eddig széttagoltan működő AI-megoldásainak egységesítése céljából átfogó mesterségesintelligencia-keretrendszert létesít…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >