Kétnapos beszállítói fórumot tart a Walmart
Június 18–19-én kerül megrendezésre idén a Walmart „Open Call”, ahol több száz ambiciózus beszállító kap lehetőséget arra, hogy termékeit személyesen mutassa be az Egyesült Államok legnagyobb kereskedelmi vállalatának.
Az idei Open Call a vállalat bevallása szerint egy nagyobb, 2018-ban tett vállalás része, miszerint 2023-ig további 250 milliárd dollár értékben szerez be az USA-ban gyártott, előállított termékeket. Ez egyben a legfőbb érv a rendezés mellett: a Walmart hisz abban, hogy az amerikai termékek és munkahelyek támogatása a vásárlók, a közösség és maga a cég számára is hasznos.
A legutóbbi eseményen 46 állam 350 vállalkozása képviseltette magát, amelyek közül legalább nyolc termékei az üzletek polcaira kerültek.
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Ön itt áll! – A nap képe
A Walmart áruházi GPS-e a részlegek és termékek elhelyezése mellett…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >