Kétmillió ingyen csokival kér elnézést a Nestlé
Megkezdte 2,2 millió tábla tízdekás hagyományos csomagolású minőségi tejcsokoládé – ingyenes – kiküldését a svájci lakosságnak az ország nagy édesipari vállalata, a Nestlé.
A svájci háztartások 95 százalékába jut el az ajándék csoki,
az ország déli részén lakók nem kapnak, elkerülendő, hogy az ottani nyárias
melegben idő előtt megolvadjon postaládájukban az édesség. A csokoládét kis
levél kíséri, amiben a Nestlé elnézést kér, hogy tavaly kihozta a
műanyag-borítású tábláscsoki variációt, és biztosítja az olvasókat, és a
csokoládé fogyasztóit, hogy ízlésüket mindig respektálja.
A "postai hadművelet" a gyártónak 3 millió svájci frankjába kerül. A
megbocsátást kérő Cailler márka eladásai tavaly 24 százalékkal estek vissza. A
tavaly piacra dobott új csokiöltözék egyes szakértők szerint több tíz millió
svájci frank költséggel járt. A műanyagba csomagolást idén márciusban
beszüntették. A Cailler egyébként tavaly árat emelt, ami az ellenzők
sajtókampányát váltotta ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >