Kétmillió ingyen csokival kér elnézést a Nestlé
Megkezdte 2,2 millió tábla tízdekás hagyományos csomagolású minőségi tejcsokoládé – ingyenes – kiküldését a svájci lakosságnak az ország nagy édesipari vállalata, a Nestlé.
A svájci háztartások 95 százalékába jut el az ajándék csoki,
az ország déli részén lakók nem kapnak, elkerülendő, hogy az ottani nyárias
melegben idő előtt megolvadjon postaládájukban az édesség. A csokoládét kis
levél kíséri, amiben a Nestlé elnézést kér, hogy tavaly kihozta a
műanyag-borítású tábláscsoki variációt, és biztosítja az olvasókat, és a
csokoládé fogyasztóit, hogy ízlésüket mindig respektálja.
A "postai hadművelet" a gyártónak 3 millió svájci frankjába kerül. A
megbocsátást kérő Cailler márka eladásai tavaly 24 százalékkal estek vissza. A
tavaly piacra dobott új csokiöltözék egyes szakértők szerint több tíz millió
svájci frank költséggel járt. A műanyagba csomagolást idén márciusban
beszüntették. A Cailler egyébként tavaly árat emelt, ami az ellenzők
sajtókampányát váltotta ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >