Kétmilliárd forintos beruházással újított fel áruházakat a Tesco
Megújult áruházzal várja vásárlóit Kecskeméten és Nyíregyházán a Tesco. Az egy-egy milliárd forintos befektetésből az áruházak valamennyi osztályát felújították: számos új berendezés kapott helyet a könnyebb, kényelmesebb kiszolgálás érdekében. Az év során további áruházak is megújulnak majd, jelenleg a budaörsi és a csepeli Tesco felújítása zajlik.
A Tesco célja, hogy napról napra többet nyújtson vásárlóinak, és ennek érdekében fejleszti áruházait is. A kecskeméti és a nyíregyházi áruházak felújítására fordított mintegy kétmilliárd forintos beruházásból az üzletek minden osztálya megújult: új hűtési rendszerrel, frissáru pultokkal, valamint új ruházati és háztartási osztállyal várják a vásárlókat. A gördülékenyebb ügyintézés érdekében az ügyfélszolgálati és a Tesco Pénzügyi Partner pultok is megújultak, az eladótérbe pedig környezetbarát és energiatakarékos LED világítás került, hogy a vásárlók kényelmesen és kellemes körülmények között végezhessék a bevásárlást.
A felújított kecskeméti és nyíregyházi Tescókba új bérlők is költöznek. A kecskeméti áruházban H&M és CCC nyílik, Nyíregyházán pedig az újonnan megnyílt Reno cipőbolt mellé Decathlon és egy Rossman várható.
A Tesco idén országszerte több áruházának megújítását is tervezi. Zavartalan nyitva tartás mellett Budaörsön és Csepelen a felújítás jelenleg is zajlik.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >