Kétezer üzletben indítja el az Edeka új hirdetési hálózatát
Németország egyik vezető élelmiszerkereskedelmi lánca, az Edeka 2000 üzletében indította el a több mint 3.500 digitális képernyőt magába foglaló új országos hirdetési hálózatát. A hirdetők 2024 januárjától már ezen a rendszeren keresztül futtathatják kampányaikat – közölte a kereskedő.
A hálózat az Edeka Nord és más szolgáltatók hirdetési felületeire is kiterjed, melynek vezérlését maga a kereskedelmi vállalat végzi. Mint a vállalat jelezte, a hálózat további bővítése is tervben van.
A kampányok sikerességét az Edeka részletes kiértékeléssel segíti, melyek az Edeka üzletekben történt eladások adataira építenek. A képernyőkön futó kampányokkal párhuzamosan a hirdetőknek lehetősége nyíjlik kuponos és egyéb eladásösztönző akciók indítására is.
2025-től az Edeka további marketinglehetőségeket kínál majd a hirdetők számára a Payback bónuszprogram platformján keresztül, melyhez a kereskedő tavaly csatlakozott.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
NGM: a német gazdasági recesszió visszahúzza a magyar ipar teljesítményét
A német gazdasági recesszió visszahúzza a magyar ipar teljesítményét –…
Tovább olvasom >Rekordalacsony szinten a fenntarthatósági index Németországban
Az NIQ fenntarthatósági indexe 2025 januárjában rekordmélységbe, 91,3 pontra csökkent…
Tovább olvasom >Itt az első cukor- és alkoholmentes cider
Az elsőként Németországban debütáló Somersby Zero a Carlsberg szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Mérséklődött az élelmiszer-alapanyagok világpiaci mutatója januárban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője a fiatalok kezében van
Az élelmiszerbiztonság és -minőség nem csupán az agrárium, hanem a…
Tovább olvasom >Zöldségkonzervekkel és édességgel is segített a Bonduelle
Huszadik évéhez ért 2025-ben a Bonduelle Central Europe Kft. és…
Tovább olvasom >