Kétezer üzletben indítja el az Edeka új hirdetési hálózatát
Németország egyik vezető élelmiszerkereskedelmi lánca, az Edeka 2000 üzletében indította el a több mint 3.500 digitális képernyőt magába foglaló új országos hirdetési hálózatát. A hirdetők 2024 januárjától már ezen a rendszeren keresztül futtathatják kampányaikat – közölte a kereskedő.
A hálózat az Edeka Nord és más szolgáltatók hirdetési felületeire is kiterjed, melynek vezérlését maga a kereskedelmi vállalat végzi. Mint a vállalat jelezte, a hálózat további bővítése is tervben van.
A kampányok sikerességét az Edeka részletes kiértékeléssel segíti, melyek az Edeka üzletekben történt eladások adataira építenek. A képernyőkön futó kampányokkal párhuzamosan a hirdetőknek lehetősége nyíjlik kuponos és egyéb eladásösztönző akciók indítására is.
2025-től az Edeka további marketinglehetőségeket kínál majd a hirdetők számára a Payback bónuszprogram platformján keresztül, melyhez a kereskedő tavaly csatlakozott.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával optimalizálja üzleteiben a polcképet és árstratégiáját a Müller
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági díjat kapott az Edeka Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Előfizetéses szolgáltatást indít a Picnic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online piacterek új kihívások előtt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >30 éves a Lufthansa Systems Hungária: ma már több mint 800 főt foglalkoztat az IT vállalat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb zöld projektek előkészítését kezdte meg az AutoWallis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >