Kétezer üzletben indítja el az Edeka új hirdetési hálózatát
Németország egyik vezető élelmiszerkereskedelmi lánca, az Edeka 2000 üzletében indította el a több mint 3.500 digitális képernyőt magába foglaló új országos hirdetési hálózatát. A hirdetők 2024 januárjától már ezen a rendszeren keresztül futtathatják kampányaikat – közölte a kereskedő.
A hálózat az Edeka Nord és más szolgáltatók hirdetési felületeire is kiterjed, melynek vezérlését maga a kereskedelmi vállalat végzi. Mint a vállalat jelezte, a hálózat további bővítése is tervben van.
A kampányok sikerességét az Edeka részletes kiértékeléssel segíti, melyek az Edeka üzletekben történt eladások adataira építenek. A képernyőkön futó kampányokkal párhuzamosan a hirdetőknek lehetősége nyíjlik kuponos és egyéb eladásösztönző akciók indítására is.
2025-től az Edeka további marketinglehetőségeket kínál majd a hirdetők számára a Payback bónuszprogram platformján keresztül, melyhez a kereskedő tavaly csatlakozott.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Egyre magasabb állatjóléti elvárásokat támaszt a német Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Digitális reklámforradalom a német diszkontláncnál: bővíti médiakínálatát a Netto Marken-Discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben csökkent júliusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az infláció sem indokolja már az árrésstop fenntartását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Madár István: Árstopok nélkül magasabb lenne az infláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >