Két üzlet nyitásával lépett piacra a Carrefour Mongóliában
A francia Carrefour kiskereskedelmi vállalat belépett a mongol piacra az Altan Jolooval és annak leányvállalatával, a Sansarral együttműködésben.
A kiskereskedő két új üzletet nyitott az országban a Carrefour hipermarket és a Carrefour Market márka alatt.
Az együttműködés révén a Sansar több mint 20 üzlete hozzáférést kap a Carrefour saját márkás termékekhez.
Oyundari Enkhbaatar, az Altan Joloo Trade LLC vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „Rendkívül büszkék vagyunk és örülünk, hogy a Carrefourral, a világ egyik vezető kiskereskedelmi vállalatával léphetünk partnerségre. Terveink szerint az elkövetkező években 20 Sansar üzletünket alakítjuk át, és legalább 20 új Carrefour szupermarketet és hipermarketet hozunk létre piaci pozíciónk megerősítése érdekében Mongóliában”.”
Enkhbaatar hozzátette, hogy az új üzletek széles termékválasztékot – többek között friss termékeket, Carrefour sajátmárkás termékeket és válogatott francia borokat – kínálnak versenyképes áron.
„Célunk, hogy a háztartások igényeinek megfelelően minden üzletünkben a legjobb, megfizethető árú termékeket kínáljuk, és valódi értéket és megoldást kínáljunk a megélhetés költségeinek emelkedésére Mongóliában” – jelentette ki.
Patrick Lasfargues, a Carrefour International Partnership ügyvezető igazgatója szerint a kezdeményezés erősíti a kiskereskedő nemzetközi jelenlétét.
A lépés illeszkedik a Carrefour 2026-os stratégiai tervébe, amelynek célja, hogy a kiskereskedő terjeszkedésével több mint 10 új piacon jelenjen meg.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >