Két üzlet nyitásával lépett piacra a Carrefour Mongóliában
A francia Carrefour kiskereskedelmi vállalat belépett a mongol piacra az Altan Jolooval és annak leányvállalatával, a Sansarral együttműködésben.
A kiskereskedő két új üzletet nyitott az országban a Carrefour hipermarket és a Carrefour Market márka alatt.
Az együttműködés révén a Sansar több mint 20 üzlete hozzáférést kap a Carrefour saját márkás termékekhez.
Oyundari Enkhbaatar, az Altan Joloo Trade LLC vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „Rendkívül büszkék vagyunk és örülünk, hogy a Carrefourral, a világ egyik vezető kiskereskedelmi vállalatával léphetünk partnerségre. Terveink szerint az elkövetkező években 20 Sansar üzletünket alakítjuk át, és legalább 20 új Carrefour szupermarketet és hipermarketet hozunk létre piaci pozíciónk megerősítése érdekében Mongóliában”.”
Enkhbaatar hozzátette, hogy az új üzletek széles termékválasztékot – többek között friss termékeket, Carrefour sajátmárkás termékeket és válogatott francia borokat – kínálnak versenyképes áron.
„Célunk, hogy a háztartások igényeinek megfelelően minden üzletünkben a legjobb, megfizethető árú termékeket kínáljuk, és valódi értéket és megoldást kínáljunk a megélhetés költségeinek emelkedésére Mongóliában” – jelentette ki.
Patrick Lasfargues, a Carrefour International Partnership ügyvezető igazgatója szerint a kezdeményezés erősíti a kiskereskedő nemzetközi jelenlétét.
A lépés illeszkedik a Carrefour 2026-os stratégiai tervébe, amelynek célja, hogy a kiskereskedő terjeszkedésével több mint 10 új piacon jelenjen meg.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >