Két üzlet nyitásával lépett piacra a Carrefour Mongóliában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 02. 21. 09:36

A francia Carrefour kiskereskedelmi vállalat belépett a mongol piacra az Altan Jolooval és annak leányvállalatával, a Sansarral együttműködésben.

A kiskereskedő két új üzletet nyitott az országban a Carrefour hipermarket és a Carrefour Market márka alatt.

Az együttműködés révén a Sansar több mint 20 üzlete hozzáférést kap a Carrefour saját márkás termékekhez.

Oyundari Enkhbaatar, az Altan Joloo Trade LLC vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „Rendkívül büszkék vagyunk és örülünk, hogy a Carrefourral, a világ egyik vezető kiskereskedelmi vállalatával léphetünk partnerségre. Terveink szerint az elkövetkező években 20 Sansar üzletünket alakítjuk át, és legalább 20 új Carrefour szupermarketet és hipermarketet hozunk létre piaci pozíciónk megerősítése érdekében Mongóliában”.”

Enkhbaatar hozzátette, hogy az új üzletek széles termékválasztékot – többek között friss termékeket, Carrefour sajátmárkás termékeket és válogatott francia borokat – kínálnak versenyképes áron.

„Célunk, hogy a háztartások igényeinek megfelelően minden üzletünkben a legjobb, megfizethető árú termékeket kínáljuk, és valódi értéket és megoldást kínáljunk a megélhetés költségeinek emelkedésére Mongóliában” – jelentette ki.

Patrick Lasfargues, a Carrefour International Partnership ügyvezető igazgatója szerint a kezdeményezés erősíti a kiskereskedő nemzetközi jelenlétét.

A lépés illeszkedik a Carrefour 2026-os stratégiai tervébe, amelynek célja, hogy a kiskereskedő terjeszkedésével több mint 10 új piacon jelenjen meg.

ESM

Kapcsolódó cikkeink