Két üzlet nyitásával lépett piacra a Carrefour Mongóliában
A francia Carrefour kiskereskedelmi vállalat belépett a mongol piacra az Altan Jolooval és annak leányvállalatával, a Sansarral együttműködésben.
A kiskereskedő két új üzletet nyitott az országban a Carrefour hipermarket és a Carrefour Market márka alatt.
Az együttműködés révén a Sansar több mint 20 üzlete hozzáférést kap a Carrefour saját márkás termékekhez.
Oyundari Enkhbaatar, az Altan Joloo Trade LLC vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „Rendkívül büszkék vagyunk és örülünk, hogy a Carrefourral, a világ egyik vezető kiskereskedelmi vállalatával léphetünk partnerségre. Terveink szerint az elkövetkező években 20 Sansar üzletünket alakítjuk át, és legalább 20 új Carrefour szupermarketet és hipermarketet hozunk létre piaci pozíciónk megerősítése érdekében Mongóliában”.”
Enkhbaatar hozzátette, hogy az új üzletek széles termékválasztékot – többek között friss termékeket, Carrefour sajátmárkás termékeket és válogatott francia borokat – kínálnak versenyképes áron.
„Célunk, hogy a háztartások igényeinek megfelelően minden üzletünkben a legjobb, megfizethető árú termékeket kínáljuk, és valódi értéket és megoldást kínáljunk a megélhetés költségeinek emelkedésére Mongóliában” – jelentette ki.
Patrick Lasfargues, a Carrefour International Partnership ügyvezető igazgatója szerint a kezdeményezés erősíti a kiskereskedő nemzetközi jelenlétét.
A lépés illeszkedik a Carrefour 2026-os stratégiai tervébe, amelynek célja, hogy a kiskereskedő terjeszkedésével több mint 10 új piacon jelenjen meg.
Kapcsolódó cikkeink
Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >