Két osztályzatot javított környezetvédelmi minősítésén a Wizz Air
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/02/rumega-daniel-QX6li0FUxTA-unsplash-1024x768.jpg)
A CDP szervezete a világ legnagyobb környezetvédelmi adatbázisával rendelkezik. Az általuk kiosztott minősítéseket széles körben veszik alapul a karbonsemleges gazdaság irányába mutató döntések és befektetések meghozatalánál. A CDP éves rangsorában elért „B” osztályzat jelzi, hogy a Wizz Air átfogó stratégia mentén kezeli a fenntarthatóság kérdését.
A szervezet emellett a legmagasabb pontszámmal ismerte el a vállalat karbonsemlegesítésre irányuló kezdeményezéseit, kockázatkezelését és cégvezetését a Scope 1 és 2 kibocsátás-kategóriák esetében – írja közleményében a légitársaság.
A Wizz Air versenytársaihoz képest továbbra is a legalacsonyabb utaskilométerenként számított karbonkibocsátással rendelkezik, és elkötelezett amellett, hogy 2030-ig további 25 százalékkal csökkentse szén-dioxid-intenzitását – írják. A vállalat szén-dioxid-kibocsátása 6,8 százalékkal kevesebb volt 2023-ban, mint az azt megelőző évben. Az utaskilométerenként számított átlagos 51,5 grammos karbonkibocsátás a légitársaság eddigi legalacsonyabb éves eredménye volt.
A légitársaság fenntarthatósági stratégiájának kiemelten fontos elemei közé tartozik még a repülőgépflotta folyamatos megújítása, a működési hatékonyságra vonatkozó kezdeményezések és a fenntartható üzemanyagba történő beruházások.
Kapcsolódó cikkeink
Átlagosan több mint hét napra kötnek utasbiztosítást a külföldre utazók
Az idei szezonban, a június eleje óta eltelt másfél hónapban…
Tovább olvasom >A Wizz Air októbertől négy új járatot indít
A Wizz Air négy új járatot indít az ősszel a…
Tovább olvasom >Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >