Két legősibb italunk ízei
A bibliai kánai menyegzőn nem biztos, hogy sikere lett volna a borízű víznek, de a 21. században mindenképpen életképes próbálkozásnak tűnik az izraeli Wine Water startup vállalkozás O.Vine elnevezésű innovatív terméke. Az ízesített vizek egyre népszerűbbé váló kategóriájának legújabb „vívmányát” lapzártánk után, június végén mutatták be a New York-i Fancy Food Show-n.
Az alkoholmentes, ám kitalálói szerint a „bor lelkét” hordozó O.Vine a szőlő héjának és magjának élettanilag hasznos alkotóelemeit elegyíti a friss vízzel, tartósítószerek és színezőanyagok nélkül. Színét a gyümölcs héjából nyeri, és a gyártók szerint valóban kiérezhetők belőle a bor ízei, aromái. Az O.Vine kifejlesztése komoly erőpróba volt, a nagyüzemi borkészítésben edződött szakemberek speciális, a versenytársak által nem utánozható technológiát próbáltak alkotni hozzá. Az áráról egyelőre nem szól a fáma, de az elegáns 3,5 deciliteres üvegpalackokat látva a borízű víz biztosan nem alsópolcos termék lesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Energiaital: japánok találták fel 60 évvel ezelőtt, idén pedig magyarok alapították meg a világnapját
1962-ben, tehát pontosan 60 évvel ezelőtt alkották meg a szorgalmas…
Tovább olvasom >Nébih: izotóniás italt hívott vissza a Decathlon
Izotóniás italt hívott vissza a forgalomból a Decathlon (Tízpróba Magyarország…
Tovább olvasom >Augusztustól bővül a vendéglátóhelyek italkínálata
Legkésőbb augusztus elsejétől bővülhet a vendéglátóhelyek italkínálata: eddig kell ugyanis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >