Két legősibb italunk ízei
A bibliai kánai menyegzőn nem biztos, hogy sikere lett volna a borízű víznek, de a 21. században mindenképpen életképes próbálkozásnak tűnik az izraeli Wine Water startup vállalkozás O.Vine elnevezésű innovatív terméke. Az ízesített vizek egyre népszerűbbé váló kategóriájának legújabb „vívmányát” lapzártánk után, június végén mutatták be a New York-i Fancy Food Show-n.
Az alkoholmentes, ám kitalálói szerint a „bor lelkét” hordozó O.Vine a szőlő héjának és magjának élettanilag hasznos alkotóelemeit elegyíti a friss vízzel, tartósítószerek és színezőanyagok nélkül. Színét a gyümölcs héjából nyeri, és a gyártók szerint valóban kiérezhetők belőle a bor ízei, aromái. Az O.Vine kifejlesztése komoly erőpróba volt, a nagyüzemi borkészítésben edződött szakemberek speciális, a versenytársak által nem utánozható technológiát próbáltak alkotni hozzá. Az áráról egyelőre nem szól a fáma, de az elegáns 3,5 deciliteres üvegpalackokat látva a borízű víz biztosan nem alsópolcos termék lesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Prosecco: a palackba zárt életérzés
Az italválasztásainkat számos tényező befolyásolhatja: olykor a hangulatunk határozza meg,…
Tovább olvasom >Hideg ital, forró következmények: szívritmuszavart is okozhat a jeges frissítő
Elsőre bizarrnak hangozhat, pedig tudományosan is igazolt: a hideg italok…
Tovább olvasom >Energiaital: japánok találták fel 60 évvel ezelőtt, idén pedig magyarok alapították meg a világnapját
1962-ben, tehát pontosan 60 évvel ezelőtt alkották meg a szorgalmas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodást kötött a BDPST Group és a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.
A BDPST Group portfóliójába tartozó DOME Kft. és a Budapest…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >A belgák 23,7 millió utazást tettek 2024-ben
A belga állampolgárok 2024-ben 23,7 millió külföldi utazást tettek, mintegy…
Tovább olvasom >