Két legősibb italunk ízei

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 20. 10:20

A bibliai kánai menyegzőn nem biztos, hogy sikere lett volna a borízű víznek, de a 21. században mindenképpen életképes próbálkozásnak tűnik az izraeli Wine Water startup vállalkozás O.Vine elnevezésű innovatív terméke. Az ízesített vizek egyre népszerűbbé váló kategóriájának legújabb „vívmányát” lapzártánk után, június végén mutatták be a New York-i Fancy Food Show-n.

Az alkoholmentes, ám kitalálói szerint a „bor lelkét” hordozó O.Vine a szőlő héjának és magjának élettanilag hasznos alkotóelemeit elegyíti a friss vízzel, tartósítószerek és színezőanyagok nélkül. Színét a gyümölcs héjából nyeri, és a gyártók szerint valóban kiérezhetők belőle a bor ízei, aromái. Az O.Vine kifejlesztése komoly erőpróba volt, a nagyüzemi borkészítésben edződött szakemberek speciális, a versenytársak által nem utánozható technológiát próbáltak alkotni hozzá. Az áráról egyelőre nem szól a fáma, de az elegáns 3,5 deciliteres üvegpalackokat látva a borízű víz biztosan nem alsópolcos termék lesz. //

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink