Két kategóriában is MagyarBrands díjat nyert a COOP
Fogyasztói márkák és üzleti márkák kategóriában is díjazták a COOP üzletláncot a MagyarBrands ünnepélyes díjátadóján, április 17-én, a Budapesti Operettszínházban.
Az este folyamán a fogyasztói kategóriában kapott elismerés mellett az üzletlánc 7 éves hagyománnyal rendelkező szakmai programját, a COOP Rallyt üzleti kategóriában is díjazták. A COOP felelősen működő üzletláncként felvállalja, hogy polcain több mint 80 százalékban Magyarországon előállított termékeket forgalmaz. Az üzletlánc a magyar termelés elkötelezett támogatójaként, minden évben a Vidékfejlesztési Minisztérium fővédnökségével szervezi meg a Coop Rallyt, a hazai termeléssel kapcsolatos kérdéseket a figyelem középpontjába állítva, és a minőségi termékeket előállító feldolgozócégeket a Rally állomásaiként bemutatva.
A magyar márkák ünnepén dr. Serényi János, a MagyarBrands program szakmai vezetője az üzletlánc által elnyert két díj kapcsán elmondta, hogy ezzel egy különleges dobogó legfelső fokára állhatott fel a COOP, az ország egyik legnagyobb lefedettséggel rendelkező, hazai élelmiszerlánca. „A magyar kereskedelmi kultúra színvonalának fejlesztése mellett hagyományosan elkötelezett üzletlánc dolgozói valóban „jó szomszédként” végzik munkájukat. A segítőkészség, a partnerek megbecsülése nem csupán a cégfilozófiának, hanem a mindennapi gyakorlatnak is jól érzékelhető alkotóeleme. Örvendetes módon egyre több hazai vállalkozás tűzi ki célul önmaga számára, hogy sikeres magyar márkaként szerepeljen a hazai és a külföldi „küzdőtereken”. Nem kevésbé jó hír az, hogy növekszik azon szereplők száma is, akik saját eredményességük mellett más magyar cégek termékeinek népszerűsítéséért is sokat fáradoznak” – mondta el dr. Serényi János.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >