Két kategóriában is a régió legjobb lojalitás programjai között a Multipont Program
A Multipont Program két kategóriában is a döntősök közé kerül az EMEA régió (Európa, Közel-Kelet és Afrika) legjobb lojalitás programjait szemléző Loyalty Awards 2015-ön. Az OTP Bank és a MOL által 2013-ban megújított törzsvásárlói program A legjobb, törzsvásárlói programhoz kötődő társadalmi felelősségvállalási kezdeményezés, illetve Az év legjobb új törzsvásárlói program kategóriákban került a döntősök közé a nívós Loyalty Magazine által kiírt versenyen.
A mostanra már több mint1 millió regisztrált kártyabirtokossal rendelkező Multipont Program április 13-án indítja új, ünnepi promócióját, melynek főnyereménye 1 millió forint lesz.
A lojalitási üzletággal foglalkozó vezető szaklap, a Loyalty Magazine 2012-ben indította útjára a Loyalty Awards-ot, melyen az EMEA régió szervezetei mérhetik össze aktivitásaikat és programjaikat. A Loyalty Magazine az üzletág teljes spektrumát felölelve, idén 25 kategóriában hirdet győztes június 9-én, Londonban. A díjakért a régió csaknem minden országából indultak szervezetek – idén 30%-kal többen, mint 2014-ben. A Loyalty Awards-ra idén először pályázó Multipont Program mindkét kategóriában, amelyben indult, a legjobbak közé került.
A legjobb törzsvásárlói programhoz kötődő társadalmi felelősségvállalási kezdeményezés
A Multipont Program a legjobb társadalmi törzsvásárlói programhoz kötődő felelősségvállalási kezdeményezés (Best Social Responsibility (CSR) Initiative Linked to Loyalty) kategóriában a 10 éves jubileumát ünneplő Mikulás Gyár Alapítvánnyal együttműködésben szervezett, rászoruló gyerekeket támogató aktivitásával került a döntőbe. A tavaly Karácsony előtt lebonyolított programba a Multipont a már meglévő és leendő ügyfeleit is bevonta: a Multipont a kártyabirtokosok minden pontbeváltási tranzakciója után 100 Ft-ot juttatott el a Mikulás Gyárnak, új ügyfeleket pedig azzal csábított magához, hogy minden, egyébként díjmentes online kártyaigénylés után szintén 100 Ft-ot adományozott az Alapítványnak. A program háromhetes időszakában a pontbeváltások száma megduplázódott és megnőtt a kártyaigénylések száma is, így ügyfelei aktivitásához kapcsolódva a Multipont Program 3,4 millió forinttal tudta támogatni a szegénységben élő családokat és gyerekeket a Mikulás Gyár Alapítványon keresztül.
Az év legjobb új törzsvásárlói programja
A Loyalty Awards-on kitüntetett figyelemben részesülő, új törzsvásárlói kezdeményezéseket szemléző kategóriájában (Best New Loyalty Programme of the Year) a Multipont azon aktivitásaival került a döntőbe, melyekkel a 2013-banindított megújulási folyamat első 12 hónapjában meg tudta négyszerezni ügyfelei számát, és amelyekkel 2014 januárja és decembere között, a havi 1,2 milliós tranzakciószámot 1,9 millióra tudta növelni.
A megújulás keretében a Multipont Programhoz stratégiai partnerként a CBA, az Extreme Digital és a Régió Játék, partnerként pedig a Cinema City, a Dockyard, az Experi Dancea Groupama Garancia Biztosító, a LegoStore, az Operett Színház és a Papírmadár csatlakozott, így mára már közel 1 200 értékesítési ponton gyűjthetik későbbi vásárlásaikkor forintra váltható pontjaikat a Multipont ügyfelei. A tranzakciók számának emelése érdekében, a Multipont egyszerűsítette a pontszerzés és pontbeváltás mechanizmusát is: az 1 multipont egyenlő 1 Ft elvvel az ügyfelek számára könnyebben átláthatóbbá tette a programban való részvétel megtérülését.
A Multipont törzsvásárlói programot az OTP Bank és a MOL Csoport hozta létre 2001-ben azzal a céllal, hogy a törzsvásárlóiknak és ügyfeleiknek széles körű kedvezményeket biztosíthassanak. A program 2013-ban teljes megújításon esett át, amelynek köszönhetően lényegesen kibővült a benne résztvevő partnerek száma, sőt, nemrégiben elindult a Multipont webshop szolgáltatás is, ahonnan a Multipont kártyatulajdonosok számos kedvezménykupont is letölthetnek. A két alapító cég mellett az elmúlt évben a program stratégiai partnere lett többek között a CBA, az Extreme Digital, az Operett Színház és a Cinema City, valamint Groupama Biztosító és decembertől a Régió Játék is.
Kapcsolódó cikkeink
Új kollekcióval ünnepli a Primark a Disney Az oroszlánkirály című filmjének évfordulóját
Az oroszlánkirály című Disney-film 30. évfordulója alkalmából a Primark a…
Tovább olvasom >Még szebb boltok és még szebb számok a Rossmann-nál
25 éves lett tavaly a Rossmann Magyarországon. Partnereik és a…
Tovább olvasom >dm: fókuszban a törzsvásárlói program és az online
A dm Magyarország közel 8 százalékos forgalomemelkedéssel zárta gazdasági évének…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >