Két hónapig tartó nyereményjátékot indít a Márka
Az értékesítés támogatása mellett a Márka a fiatal célcsoport megszólítását és mozgósítását tűzte ki fő célként a brand kommunikációjában igazi mérföldkőnek számító, monstre promóciós kampánnyal.
Kreatív koncepció:
A két hónapig tartó nyereményjáték egy igazi Márka-hagyományt, a kupakgyűjtést frissíti fel a mai kor innovációjával: a játékban a promóciós Márka-kupakokban található kódok feltöltésével lehet részt venni a dedikált weboldalon. A brand karakteréhez passzoló színes, izgalmas grafikai világú kampány fő motívumai a különdíj – Maldív-szigeteki álomnyaralás – ihlette szigetek. Ezeken a szigeteken kel életre a tengernyi napi –, heti –, valamint havi nyeremény és persze a rekordösszegű fődíj: egy éven át havi egymillió, vagyis 12 millió Ft. Az élményközpontú nyereményekhez hasonlóan a médiaválasztás is elsősorban az aktív fiatalokra fókuszál: a televíziós – és rádióhirdetések mellett a Facebook, Youtube, TikTok, Viber és Google platformokon igen erőteljes online kampány támogatja a promóciót. Közterületen az óriásplakátokon és peronreklámokon kívül olyan egyedi megjelenések teszik még jobban átélhetővé az élményt, mint az egyedi villamosdekorációk, vagy a digitális citylight plakátok, míg a két, egzotikus szelfiponttá varázsolt budapesti villamosmegállóban speciális hanghatások is fokozzák a tengerparti feelinget. Az eladáshelyeken pedig bolti plakátok és akciós szórólapok hirdetik az „Irány a nyár” szlogennel futó nyereményjátékot.
ALKOTÓK LISTÁJA:
Megbízói oldal
Megbízó: Márka Üdítőgyártó Kft
Marketing igazgató: Horváth Adrienn
Senior Kereskedelmi és Marketing asszisztens: Pécskövi Klaudia
Junior Kereskedelmi és Marketing asszisztens: Czene Timea
Ügynökségek:
Kreatív ügynökség: Sky Marketing Communications
Kreatív igazgató: Harmat Gábor
Stratégiai igazgató: Novák Péter
Account director: Kovács Andrea
Projekt koordinátor: Pribék Orsolya
Online és social media: Sky Marketing Communications
Médiaügynökség: SpiritCom
Média director: Vincze Tibor
Kapcsolódó cikkeink
Közös nyereményjátékot hirdet a MOL és a Mastercard
A MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátékot hirdet, amelyben…
Tovább olvasom >Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
Izgalmakkal teli hetek után véget ért a XIXO történetének eddigi…
Tovább olvasom >Freshfel Europe: a promóciós költségvetés csökkentése hatással lehet a zöldség- és gyümölcsfogyasztásra az EU-ban
A Freshfel Europe szerint az Európai Bizottság mezőgazdasági promóciós politikára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >