Két hónapig tartó nyereményjátékot indít a Márka
Az értékesítés támogatása mellett a Márka a fiatal célcsoport megszólítását és mozgósítását tűzte ki fő célként a brand kommunikációjában igazi mérföldkőnek számító, monstre promóciós kampánnyal.
Kreatív koncepció:
A két hónapig tartó nyereményjáték egy igazi Márka-hagyományt, a kupakgyűjtést frissíti fel a mai kor innovációjával: a játékban a promóciós Márka-kupakokban található kódok feltöltésével lehet részt venni a dedikált weboldalon. A brand karakteréhez passzoló színes, izgalmas grafikai világú kampány fő motívumai a különdíj – Maldív-szigeteki álomnyaralás – ihlette szigetek. Ezeken a szigeteken kel életre a tengernyi napi –, heti –, valamint havi nyeremény és persze a rekordösszegű fődíj: egy éven át havi egymillió, vagyis 12 millió Ft. Az élményközpontú nyereményekhez hasonlóan a médiaválasztás is elsősorban az aktív fiatalokra fókuszál: a televíziós – és rádióhirdetések mellett a Facebook, Youtube, TikTok, Viber és Google platformokon igen erőteljes online kampány támogatja a promóciót. Közterületen az óriásplakátokon és peronreklámokon kívül olyan egyedi megjelenések teszik még jobban átélhetővé az élményt, mint az egyedi villamosdekorációk, vagy a digitális citylight plakátok, míg a két, egzotikus szelfiponttá varázsolt budapesti villamosmegállóban speciális hanghatások is fokozzák a tengerparti feelinget. Az eladáshelyeken pedig bolti plakátok és akciós szórólapok hirdetik az „Irány a nyár” szlogennel futó nyereményjátékot.
ALKOTÓK LISTÁJA:
Megbízói oldal
Megbízó: Márka Üdítőgyártó Kft
Marketing igazgató: Horváth Adrienn
Senior Kereskedelmi és Marketing asszisztens: Pécskövi Klaudia
Junior Kereskedelmi és Marketing asszisztens: Czene Timea
Ügynökségek:
Kreatív ügynökség: Sky Marketing Communications
Kreatív igazgató: Harmat Gábor
Stratégiai igazgató: Novák Péter
Account director: Kovács Andrea
Projekt koordinátor: Pribék Orsolya
Online és social media: Sky Marketing Communications
Médiaügynökség: SpiritCom
Média director: Vincze Tibor
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >