Két évtized, raklapok, kilométerek százezrei
A Palmsped Cargo idén húszéves évfordulót ünnepelhet, az alapító tulajdonosok vezetésével kiemelkedő sikereket és növekedést ér el a nemzetközi közúti szállítmányozásban egész Európában. Az idei jubileum több eseményre ad okot, ilyen volt a nagy sikerű Partnertalálkozó és a Logisztika Café is. „Melyek a rövid és középtávú céljai a Palmspednek jelenleg?” – kérdeztük Kiss Nikoletta tulajdonos-ügyvezetőt.
„Vállalkozásból vállalattá fejlődve, a legfőbb értékeinket megtartva, a további dinamikus fejlődés. A dedikált fuvarszervezésünkkel és a megoldásfókuszú szemléletünkkel tudunk gyorsan és rugalmasan reagálni az ügyfeleink igényeire.
2023-ban a terveink szerint az árbevételünk meghaladja a hárommilliárd forintot (amit a következő öt évben szeretnénk megkétszerezni), a növekedés pedig természetesen a szervezetünk bővülését is jelenti. Az ügyfeleink száma egyre növekszik, jellemzően közép- és nagyvállalatok. Azon leszünk a jövőben is, hogy versenyképes fuvardíjainkkal és megbízható szolgáltatásainkkal tovább növeljük a piaci részesedésünket.
Fontos a számunkra, hogy közúti szállítmányozóként a fuvarszervezést meghaladóan értéknövelt logisztikai szolgáltatást kínáljunk. Rugalmasságunknak köszönhetően a kapacitásigényekhez mindig is gyorsan tudtunk alkalmazkodni, ez a folyamatosan változó környezetben nagy előnyt jelent.
Az ügyféligények és visszajelzések alapján fejlesztjük az operatív folyamatainkat, a szolgálatásainkat és a vállalatirányító rendszerünket.
A sokéves FMCG tapasztalatunk miatt a stratégiánkat is arra építjük, hogy a fokozott odafigyelést igénylő, élelmiszeripari termékeket gyártó vállalatoknak legyünk hosszú távon a szállítmányozói. Ezen vállalatok termékei gondos odafigyelést követelnek a szállítmányozótól és fuvarozótól is mind felrakásnál, szállítás közben, a lerakóponton is.
Az elmúlt húsz év során Nyugat-Európa mellett Lengyelország és a Balkán-félsziget államai is kedvelt úticélunkká váltak, a megrendelőink elégedettségére.” (x)
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >