Két ’Európai 3PL díjat’ nyert a Raben Group
Az idei eyefortransport által szervezett „Európai 3PL Díjak” (3PL – Third Party Logistics) kihirdetésére és átadására 2013. november 13-án egy fogadás keretében került sor a 11. Európai 3PL Csúcs alkalmával, amelyet Amszterdamban, a Steigenberger Airport Hotelben rendeztek meg.
2013-ban a Raben Group-ot két kategóriában jelölték és mindkettőben nyert a cégcsoport:
Legjobb európai 3PL fogyasztási cikkekkel foglalkozó ellátási lánc és
Legjobb európai 3PL friss élelmiszer termékekkel foglalkozó ellátási lánc.
„Fontos év ez a 3PL díjak számára” – mondta Chris Saynor, az eyefortransport vezérigazgatója. „A 3PL-ek egyre növekvő kommodizációja, árucikké való válása Európában és más piacokon egyre növeli a 3PL cégek és ügyfeleik közötti kapcsolatra nehezedő nyomást. A bíráló bizottság által kiválasztott döntősök olyan vállalatokat képviselnek, amelyeknek sikerül megőrizniük a finom egyensúlyt a profit védelme és az egészséges, hosszú távú kapcsolatok erősítése között, amely segít a kommodizáció elleni küzdelemben. Mint mindig, most is öröm egy olyan gála elnökének lenni, mely segít hallatni az ügyfelek hangját is.” – teszi hozzá Chris Saynor.
„Ezek a díjak rendkívül megtisztelőek számunkra, és nemcsak Ügyfeleink bizalmát tanúsítják, hanem igazolják azt is, hogy Ügyfeleink értékelik erőfeszítéseinket, amelyeket a magas színvonalú szolgáltatások nyújtása érdekében teszünk. Ez a második év, hogy bennünket választottak a legjobb ellátási lánc-partnernek. Ami még fontosabb, hogy ebben az évben a fogyasztási cikkek és a friss élelmiszer termékek kategóriájában is elismerést kaptunk. Ezért szeretnénk köszönetet mondani Ügyfeleinknek pozitív visszajelzéseikért és Munkatársainknak szenvedélyes munkájukért. Nélkülük nem kaptuk volna meg ezeket a díjakat. – mondta Ewald Raben, a Raben Group vezérigazgatója.
Az eyefortransport 3PL díjak kiosztása minden évben azon 3PL vállalatok elismeréséül szolgál, akik folyamatosan kiemelkedő minőségű logisztikai szolgáltatást és kimagasló szintű kiszolgálást nyújtanak ügyfeleik számára. A jelölteket egy, az iparág szakértőiből álló értékelő bizottság választja ki, a díjazottakat pedig ezt követően az európai 3PL ügyfelek választják – azok a gyártók és kiskereskedők, akik nap, mint nap a logisztikai szolgáltatók munkáját veszik igénybe és az ő teljesítményétől nagyban függenek.
„Tudatában vagyunk annak, hogy ezek a megtisztelő díjak egyben kötelességet is jelentenek számunkra. Kötelességet, hogy még keményebben dolgozzunk, még jobb szolgáltatást nyújtsunk, még odaadóbban figyeljünk Ügyfeleinkre, és nap, mint nap bebizonyítsuk, hogy méltók vagyunk az elismerésre.” – teszi hozzá Ewald Raben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >