Két és fél tonna lisztet vásároltak össze a rászorulóknak az élesztőakcióban
Egy hónap alatt 2557-en éltek azzal a lehetőséggel, hogy a saját vásárlásukkal liszthez és élesztőhöz juttassák a rászorulókat. A Budafoki élesztőt gyártó cég akciójában a fogyasztók a megvett termékkel azonos értékű adománnyal segíthették a nélkülözőket, akik az így összegyűjtött „sütnivalót” az Élelmiszerbankon keresztül kapják meg.
Egyedülálló kezdeményezést indított áprilisban a Budafoki élesztőt gyártó Lesaffre Magyarország. A nyereményjátékkal is népszerűsített jótékonysági akcióban ugyanis a fogyasztók a saját vásárlásuk értékével megegyező liszthez és élesztőhöz juttathatták a rászorulókat. Minden ötdarabos élesztőcsomag vásárlásával két csomag instant élesztőt és egy kilogramm lisztet adományozhattak a nélkülözőknek a jótékonykodók, akik az eleszto.hu-n jelezhették adományozási szándékukat.
Az egy hónapig tartó akció során végül 2557 érvényes regisztráció érkezett, aminek eredményeként a Lesaffre Magyarország 2557 kilogramm lisztet, valamint a vásárlószámból következő mennyiséget megháromszorozva 101 kilogramm élesztőt adott át a napokban az Élelmiszerbanknak.
Kezdeményezésünkkel azt szerettük volna elérni, hogy a fogyasztóink valóban azt érezhessék, nemcsak maguknak, hanem egy rászoruló családnak is megvásárolták a sütéshez valót. Fontos volt számunkra az is, hogy ebben az akcióban gyártóként ne csak a vásárlás összegének egy részét adjuk oda adományként a rászorulóknak – mondta Nagy Etelka. A Budafoki élesztőt gyártó Lesaffre Magyarország marketing vezetője bízik abban, hogy a felkínált lehetőséggel élő többezer vásárló ösztönzést adhat más élelmiszergyártónak is hasonló jótékonykodás elindítására.
Kapcsolódó cikkeink
Az Élelmiszerbank hatékony alternatíva, de az Élelmiszermentő Központ működése még átláthatatlan
2025 januárjában negyedik működési évét kezdte meg az Élelmiszermentő Központ…
Tovább olvasom >Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >Budapest egyéves élelmiszer-pazarlásával megegyező mennyiségű élelmiszert mentett meg a Tesco áruházaiból
Nemrég adta át a Tesco az Élelmiszerbanknak a 100 milliomodik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >