Két csomag Detki keksz vásárlásával Apple csomagot nyert egy budapesti kétgyermekes anyuka
A CBA, a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Detki Keksz képviselői átadták annak a nyereményjátéknak a fődíját, amely március 10-e és április 6-a között zajlott, és amelyben 7 gyártó 175 védjegyes terméke vett részt. A szerencse egy budapesti kétgyermekes családanyának kedvezett.
A nyereményjátékban kizárólag a Magyar Termék védjegyhasználói vehettek részt, a kampány kifejezetten a Cerbona Élelmiszer, a Detki Keksz, a Globus, a Nádudvari Élelmiszer, a Savencia-Szatmári Konzerv és az Univer Product védjegyes termékeinek népszerűsítését támogatta. A játékosoknak ezek közül legalább 2 darabot kellett megvásárolniuk a CBA és Príma áruházakban vagy az online.prima.hu webshopban.
„Újítás volt, hogy a www.magyaranyero.hu hűségoldalunkon indítottuk el a nyereményjátékot” – mondta el Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. munkatársa. A regisztrációk száma hasonló a korábbi évekhez, eltekintve a tavalyi kiemelkedő statisztikától (a Covid miatt nehéz ehhez hasonlítani), de nagyon szép eredmény, hogy az AP kód feltöltés és a vásárolt darabszám inkább a tavalyi rekord eredményhez közelít, messze meghaladva az ennél korábbi számokat. A weboldalra látogatók többsége Budapestről és Pest megyéből érkezett. Jelentős volt a mobilról pályázók aránya, ez arra utal, hogy a promóció sikerrel szólította meg a fiatalabb korosztályt is. Emellett a print PR-hirdetések köszönhetően jelentősen sikerült növelni a védjegyes termékek láthatóságát az elsődleges célcsoport, a fő bevásárló nők körében – tette hozzá Kádár Anita.
„Fontosnak tartjuk, hogy minél inkább felhívjuk a vásárlóink figyelmét a kiváló minőségű magyar termékekre. A mostani promóció is kiválóan segítette ezen törekvésünket, hiszen nagyon magas részvételi aránya volt az aktivitásnak.” hangsúlyozta a díjátadón Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója.
A fődíjat, az Apple csomagot Urbán-Németh Dóra nyerte, a feltöltött AP kód tanúsága szerint két csomag Detki Keksz megvásárlásával. Budapesten él férjével, valamint három- és egyéves gyermekeikkel. Rendszeresen részt vesz a Magyar Termék promócióiban, de játéktól függetlenül is fontos számára, hogy hazai termékeket vásároljon, mindig figyeli a védjegyet a termékeken.
Kapcsolódó cikkeink
Tömeges leépítést jelentett be a debreceni Globus konzervgyár
A debreceni Globus konzervgyár jelentős létszámleépítést jelentett be a működési…
Tovább olvasom >A Globus hipermarketek a helyben készült termékekkel különbözteti meg magát
Jól boldogulnak a német Globus hipermarketek a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >