Két csomag Detki keksz vásárlásával Apple csomagot nyert egy budapesti kétgyermekes anyuka
A CBA, a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Detki Keksz képviselői átadták annak a nyereményjátéknak a fődíját, amely március 10-e és április 6-a között zajlott, és amelyben 7 gyártó 175 védjegyes terméke vett részt. A szerencse egy budapesti kétgyermekes családanyának kedvezett.
A nyereményjátékban kizárólag a Magyar Termék védjegyhasználói vehettek részt, a kampány kifejezetten a Cerbona Élelmiszer, a Detki Keksz, a Globus, a Nádudvari Élelmiszer, a Savencia-Szatmári Konzerv és az Univer Product védjegyes termékeinek népszerűsítését támogatta. A játékosoknak ezek közül legalább 2 darabot kellett megvásárolniuk a CBA és Príma áruházakban vagy az online.prima.hu webshopban.
„Újítás volt, hogy a www.magyaranyero.hu hűségoldalunkon indítottuk el a nyereményjátékot” – mondta el Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. munkatársa. A regisztrációk száma hasonló a korábbi évekhez, eltekintve a tavalyi kiemelkedő statisztikától (a Covid miatt nehéz ehhez hasonlítani), de nagyon szép eredmény, hogy az AP kód feltöltés és a vásárolt darabszám inkább a tavalyi rekord eredményhez közelít, messze meghaladva az ennél korábbi számokat. A weboldalra látogatók többsége Budapestről és Pest megyéből érkezett. Jelentős volt a mobilról pályázók aránya, ez arra utal, hogy a promóció sikerrel szólította meg a fiatalabb korosztályt is. Emellett a print PR-hirdetések köszönhetően jelentősen sikerült növelni a védjegyes termékek láthatóságát az elsődleges célcsoport, a fő bevásárló nők körében – tette hozzá Kádár Anita.
„Fontosnak tartjuk, hogy minél inkább felhívjuk a vásárlóink figyelmét a kiváló minőségű magyar termékekre. A mostani promóció is kiválóan segítette ezen törekvésünket, hiszen nagyon magas részvételi aránya volt az aktivitásnak.” hangsúlyozta a díjátadón Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója.
A fődíjat, az Apple csomagot Urbán-Németh Dóra nyerte, a feltöltött AP kód tanúsága szerint két csomag Detki Keksz megvásárlásával. Budapesten él férjével, valamint három- és egyéves gyermekeikkel. Rendszeresen részt vesz a Magyar Termék promócióiban, de játéktól függetlenül is fontos számára, hogy hazai termékeket vásároljon, mindig figyeli a védjegyet a termékeken.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >