Két csomag Detki keksz vásárlásával Apple csomagot nyert egy budapesti kétgyermekes anyuka
A CBA, a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Detki Keksz képviselői átadták annak a nyereményjátéknak a fődíját, amely március 10-e és április 6-a között zajlott, és amelyben 7 gyártó 175 védjegyes terméke vett részt. A szerencse egy budapesti kétgyermekes családanyának kedvezett.

A szerencsés nyertesek
A nyereményjátékban kizárólag a Magyar Termék védjegyhasználói vehettek részt, a kampány kifejezetten a Cerbona Élelmiszer, a Detki Keksz, a Globus, a Nádudvari Élelmiszer, a Savencia-Szatmári Konzerv és az Univer Product védjegyes termékeinek népszerűsítését támogatta. A játékosoknak ezek közül legalább 2 darabot kellett megvásárolniuk a CBA és Príma áruházakban vagy az online.prima.hu webshopban.
„Újítás volt, hogy a www.magyaranyero.hu hűségoldalunkon indítottuk el a nyereményjátékot” – mondta el Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. munkatársa. A regisztrációk száma hasonló a korábbi évekhez, eltekintve a tavalyi kiemelkedő statisztikától (a Covid miatt nehéz ehhez hasonlítani), de nagyon szép eredmény, hogy az AP kód feltöltés és a vásárolt darabszám inkább a tavalyi rekord eredményhez közelít, messze meghaladva az ennél korábbi számokat. A weboldalra látogatók többsége Budapestről és Pest megyéből érkezett. Jelentős volt a mobilról pályázók aránya, ez arra utal, hogy a promóció sikerrel szólította meg a fiatalabb korosztályt is. Emellett a print PR-hirdetések köszönhetően jelentősen sikerült növelni a védjegyes termékek láthatóságát az elsődleges célcsoport, a fő bevásárló nők körében – tette hozzá Kádár Anita.
„Fontosnak tartjuk, hogy minél inkább felhívjuk a vásárlóink figyelmét a kiváló minőségű magyar termékekre. A mostani promóció is kiválóan segítette ezen törekvésünket, hiszen nagyon magas részvételi aránya volt az aktivitásnak.” hangsúlyozta a díjátadón Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója.
A fődíjat, az Apple csomagot Urbán-Németh Dóra nyerte, a feltöltött AP kód tanúsága szerint két csomag Detki Keksz megvásárlásával. Budapesten él férjével, valamint három- és egyéves gyermekeikkel. Rendszeresen részt vesz a Magyar Termék promócióiban, de játéktól függetlenül is fontos számára, hogy hazai termékeket vásároljon, mindig figyeli a védjegyet a termékeken.
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Új korszakot nyit a Privát és CBA integráció
A Privát üzletlánc számára a törzsvásárlói rendszer bevezetése meghatározó mérföldkő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >Mit csinálsz a gyerekkel, ha már nem fér be a bevásárlókosárba – A nap képe
Egyszerű, ugyanakkor remek ötlet…
Tovább olvasom >