Két cég fúziójából jött létre a Kedvenc Kereskedőház
A Kedvenc Kereskedőház Zrt. két közép-magyarországi élelmiszer-nagykereskedő cég fúziójából jött létre 2018-ban.
A vállalat alappillére az 1990-ben alapított Kedvenc JM Kft. A kezdetben négyfős családi vállalkozás egy 50 m²-es gyöngyösi kis ABC-ből indult. Üzleti tevékenységét hentesáru-nagykereskedelemmel kezdte, amelyet folyamatosan bővített friss baromfi-, sertés- és mirelittermékekkel. A több mint 200 kollégával, egy budapesti átrakó- és egy húsfeldolgozó üzemmel rendelkező gyöngyösi központi raktárból szolgálja ki partnereit.
Emellett három, Kedvenc Húsáruház névre hallgató kiskereskedelmi egységet is üzemeltet, amelyek szintén meghatározóak a környezetükben: mintegy 12 ezer rendszeres vevőt szolgálnak ki.
A Kedvenc leányvállalata a budapesti gasztronómia piac meghatározó beszállító cége, a Helit Kft., valamint az Árvai Húsműhely, amely Mezőtúron található, és elsősorban füstölt, 100%-ban allergénmentes termékeket gyárt.
A Kereskedőház másik alappillére az 1993-ban alapított Jégszilánk Kft., amely szintén családi vállalkozásként indult. Kezdetben mélyfagyasztott áruk nagykereskedelme volt a fő tevékenységük, de ma már széles szortimenttel, tejtermékekkel és szárazáruval is kiszolgálja partnereit. Jelenleg 80 alkalmazott dolgozik a kecskeméti telephelyen, és több mint 30 fő a GPSPED logisztikai leányvállalatnál.

Jakab Róbert
tulajdonos
Kedvenc Kereskedőház
– 2016-ban eldöntöttük, hogy közösen tervezzük tovább a jövőnket. Ezért választottuk a nehezebb utat, hogy nem együttműködni, hanem fuzionálni fogunk, és egy új cégnév alatt folytatjuk tevékenységünket. Célunk a magas kiszolgálási színvonal és a biztos árualap garantálása mellett, a jelenlegi gyorsan változó környezetben is stabil, megbízható, szakértelemmel rendelkező vállalat működtetése, mely több mint 4500 partnerének és 300 kollégájának folyamatos fejlődést biztosít – mondja Jakab Róbert, a Kedvenc Kereskedőház Zrt. tulajdonosa. //
Kapcsolódó cikkeink
Új éttermi szolgáltatást vezetett be a Munch
Elindult a Munch Club, amely exkluzív éttermi 1+1 Dealekkel és…
Tovább olvasom >Gourmet kaland útközben is: megújult az OMV VIVA nyári gasztrokínálata
A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem…
Tovább olvasom >Így áll össze a vidék gasztronómiai térképe – itt a Dining Guide TOP30 vidéki étteremlistája
A Dining Guide 2005 óta minden évben elkészíti Magyarország legrangosabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Árnyékban nehéz növekedni
Tavaly is folytatódott a polikrízisek kora, „a nemzetközi helyzet fokozódott”,…
Tovább olvasom >Éder Tamás: „A cél a hatékonyság fokozása, a robotizált és automatizált technológiák elterjesztése”
A hazai élelmiszeripar 2025-ben is a korábbi évek kihívásait görgeti…
Tovább olvasom >