Két Business Superbrands-díjat is kapott a METRO
Idén is kiválóan helytállt a Business Superbrands védjegyet odaítélő bizottság előtt a METRO Nagykereskedelem, s 2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte a megtisztelő címet!

A METRO Gasztroakadémia is megkapta az elismerést
A Business Superbrands 2024 címet egy 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság ítéli oda az arra érdemes vállalatoknak, márkáknak immár 17. éve. Míg a Superbrands a legsikeresebb fogyasztói márkák védjegye, addig a Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak kiválóságait emeli ki. A METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia partnereit és kulcs célcsoportjait egyaránt a HoReCa ágazat szereplői, valamint a független vállalkozások jelentik, a partnerekkel és a partnerekért végzett munka elismeréseképpen érdemesültek a Business Superbrands cím viselésére.
A METRO Nagykereskedelem a hatékonyságnövelés útját járja az elmúlt két évben: 2021 második felében vetették meg nemzetközi szinten a cégcsoportban a többcsatornás nagykereskedelemmé válás stratégiáját, mely minden szintet érintő, hatékonyságnövelő modellváltást jelent a vállalat folyamataiban. 2022-től megkezdődött a 13 hazai METRO-áruház fizikai átalakítása a professzionális vevők jobb kiszolgálása jegyében, s 2024 első feléig 11 átalakított, nagy hatékonyságú áruházat adtak át a vásárlóknak. Az átalakításokat korszerűsítő beruházások és a zöld átálláshoz szükséges változtatások és kiterjedt digitalizáció kíséri.
A nagykereskedelem budaörsi székhelyén működő METRO Gasztroakadémia 2010-ben indult Vevőakadémia néven, s az évek alatt hiteles gasztronómiai tudásbázissá nőtte ki magát. A bemutató- és oktatókonyhával, konferenciateremmel, kávézó- és étteremrésszel rendelkező METRO Gasztroakadémia egyre nagyobb szerepet vállal a vendéglátóiparban dolgozók továbbképzésében és kompetenciafejlesztésében, s számos szakmai fórumnak, rangos konferenciának ad otthont. A jövőépítés szándékával a METRO Nagykereskedelem fenntartható gasztronómiai törekvéseinek szakmai-módszertani koordinálása is a Gasztroakadémiához kötődik.
„Arra törekszünk, hogy üzleti döntéseinkkel ne egyszerűen win-win helyzetet teremtsünk partnerünk számára, hanem hozzáadott értékként szakmai fejlődésében, a vállalkozás sikeressé tételében is támogatást nyújthassunk. Ez a szándék mutatkozik meg a METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia szinergikus, a vendéglátóipar és a független vállalkozások igényeire érzékenyen reagáló együttműködésében.” – összegezte Taferner Ákos marketing osztályvezető.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak
Két éve alakult meg hazánk első, iparágakon és régiókon átívelő…
Tovább olvasom >Két napig Korea a Margit-szigetre költözik: indul az ingyenes KoreaON 2025 kulturális fesztivál!
A budapesti nyár idén is elhozza a KoreaON kulturális fesztivált,…
Tovább olvasom >A BBQ-hőmérők Rolls-Royce-a – A nap képe
Óriás digitális kijelző, beépített WiFi, 500 ºC hőmérséklethatár és –…
Tovább olvasom >