Két Business Superbrands-díjat is kapott a METRO
Idén is kiválóan helytállt a Business Superbrands védjegyet odaítélő bizottság előtt a METRO Nagykereskedelem, s 2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte a megtisztelő címet!
A Business Superbrands 2024 címet egy 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság ítéli oda az arra érdemes vállalatoknak, márkáknak immár 17. éve. Míg a Superbrands a legsikeresebb fogyasztói márkák védjegye, addig a Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak kiválóságait emeli ki. A METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia partnereit és kulcs célcsoportjait egyaránt a HoReCa ágazat szereplői, valamint a független vállalkozások jelentik, a partnerekkel és a partnerekért végzett munka elismeréseképpen érdemesültek a Business Superbrands cím viselésére.
A METRO Nagykereskedelem a hatékonyságnövelés útját járja az elmúlt két évben: 2021 második felében vetették meg nemzetközi szinten a cégcsoportban a többcsatornás nagykereskedelemmé válás stratégiáját, mely minden szintet érintő, hatékonyságnövelő modellváltást jelent a vállalat folyamataiban. 2022-től megkezdődött a 13 hazai METRO-áruház fizikai átalakítása a professzionális vevők jobb kiszolgálása jegyében, s 2024 első feléig 11 átalakított, nagy hatékonyságú áruházat adtak át a vásárlóknak. Az átalakításokat korszerűsítő beruházások és a zöld átálláshoz szükséges változtatások és kiterjedt digitalizáció kíséri.
A nagykereskedelem budaörsi székhelyén működő METRO Gasztroakadémia 2010-ben indult Vevőakadémia néven, s az évek alatt hiteles gasztronómiai tudásbázissá nőtte ki magát. A bemutató- és oktatókonyhával, konferenciateremmel, kávézó- és étteremrésszel rendelkező METRO Gasztroakadémia egyre nagyobb szerepet vállal a vendéglátóiparban dolgozók továbbképzésében és kompetenciafejlesztésében, s számos szakmai fórumnak, rangos konferenciának ad otthont. A jövőépítés szándékával a METRO Nagykereskedelem fenntartható gasztronómiai törekvéseinek szakmai-módszertani koordinálása is a Gasztroakadémiához kötődik.
„Arra törekszünk, hogy üzleti döntéseinkkel ne egyszerűen win-win helyzetet teremtsünk partnerünk számára, hanem hozzáadott értékként szakmai fejlődésében, a vállalkozás sikeressé tételében is támogatást nyújthassunk. Ez a szándék mutatkozik meg a METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia szinergikus, a vendéglátóipar és a független vállalkozások igényeire érzékenyen reagáló együttműködésében.” – összegezte Taferner Ákos marketing osztályvezető.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >