Két aranycsillagot nyert a Gyulai Kézműves Vékony Kolbász
A brüsszeli székhelyű Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (The International Taste & Quality Institute – iTQi http://www.itqi.com) a világ vezető tesztelő szervezete, akik munkájukat a különleges, szuper termékek feltérképezésének és azok promotálásának szentelik.
A bírák a 16 legnevesebb, legmagasabb presztízsű európai kulináris és sommelier szervezetből kerülnek ki, többek között francia, görög, spanyol, svéd szakmai körökből.
A Nemzetközi Íz és Minőség Intézet az egyetlen olyan nemzetközi szervezet, mely a bírálathoz vaktesztet használ, ahol valóban elfogultság nélkül ítélik meg a termékeket.
2018-ban 1788 értékelést adott ki a zsűri, melyen a következő eredmények születtek:1* -ot 331,2*-ot 1020,3*-ot 346,Cristal és Diamond minősítést 91 termék érdemelt ki.
4 magyar díjazott volt a megmérettetésen:
Cégnév | Termék | csillag | ország |
DIVA Hungary Kft. | Black Lake Water | 2 | HUNGARY |
Gyulahús S.A. | Gyulai Home Made Style Sausage | 2 | HUNGARY |
Vitalis Kft. | BARDIN Brandy XO | 2 | HUNGARY |
Vitalis Kft. | Márton és Lányai Málna Pálinka | 2 | HUNGARY |
A bíráló bizottság élelmiszer kategóriában is 100 pontos vaktesztet használ. A zsűri a terméket az illat, az íz, a megjelenés, illetve az összbenyomás alapján, súlyozott matematikai átlaggal számolt bírálati eredmény szerint értékeli. Ennek alapján a Gyulai Kézműves Kolbász a figyelemreméltó termékek kategóriájába került, amely nemzetközi szinten nem csak Európában jelent elismerést. A minősítéssel járó logóhasználat 3 évig díjmentesen áll a Gyulahús rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkeink
Drágulnak a húsok: az önköltségi árak emelkedése és a feldolgozók nehézségei állnak a háttérben
A húsok áremelkedése komoly kihívások elé állítja a feldolgozókat az…
Tovább olvasom >Tömegével szívja fel a hazai húsipari dolgozókat Svájc
A hentesek és marhacsontozók keresése Svájcban egyre inkább magyar munkavállalókra…
Tovább olvasom >A sertéslapocka értékesítési ára 8 százalékkal emelkedett
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 60 százalékkal nőtt (3,2…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >