Két aranycsillagot nyert a Gyulai Kézműves Vékony Kolbász
A brüsszeli székhelyű Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (The International Taste & Quality Institute – iTQi http://www.itqi.com) a világ vezető tesztelő szervezete, akik munkájukat a különleges, szuper termékek feltérképezésének és azok promotálásának szentelik.
A bírák a 16 legnevesebb, legmagasabb presztízsű európai kulináris és sommelier szervezetből kerülnek ki, többek között francia, görög, spanyol, svéd szakmai körökből.
A Nemzetközi Íz és Minőség Intézet az egyetlen olyan nemzetközi szervezet, mely a bírálathoz vaktesztet használ, ahol valóban elfogultság nélkül ítélik meg a termékeket.
2018-ban 1788 értékelést adott ki a zsűri, melyen a következő eredmények születtek:1* -ot 331,2*-ot 1020,3*-ot 346,Cristal és Diamond minősítést 91 termék érdemelt ki.
4 magyar díjazott volt a megmérettetésen:
Cégnév | Termék | csillag | ország |
DIVA Hungary Kft. | Black Lake Water | 2 | HUNGARY |
Gyulahús S.A. | Gyulai Home Made Style Sausage | 2 | HUNGARY |
Vitalis Kft. | BARDIN Brandy XO | 2 | HUNGARY |
Vitalis Kft. | Márton és Lányai Málna Pálinka | 2 | HUNGARY |
A bíráló bizottság élelmiszer kategóriában is 100 pontos vaktesztet használ. A zsűri a terméket az illat, az íz, a megjelenés, illetve az összbenyomás alapján, súlyozott matematikai átlaggal számolt bírálati eredmény szerint értékeli. Ennek alapján a Gyulai Kézműves Kolbász a figyelemreméltó termékek kategóriájába került, amely nemzetközi szinten nem csak Európában jelent elismerést. A minősítéssel járó logóhasználat 3 évig díjmentesen áll a Gyulahús rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nő a vágómarha termelői ára
Az AKI vágási statisztikai adatai szerint 2024-ben a szarvasmarha vágása…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >Új trendek a húsiparban: Az IFFA 2025 a fenntartható fehérjeforrásokra fókuszál
A világ vezető húsipari és fehérjeipari szakkiállítása, az IFFA 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >