Két aranycsillag a Gyulahúsnak
A Gyulahús Kft. korábbi, sikeres fejlesztésének eredményeit ismerte el a Nemzetközi Íz és Minőség Intézet, miután két aranycsillaggal díjazta a cég egyik termékét.
A brüsszeli székhelyű intézet vakteszten alapuló minősítését, amelyet 2015-ben a cég gyulai kolbásza, tavaly gyulai szalámija, az idén Pokol szalámija nyert el, így joggal remélik értékesítésük növekedését az exportpiacon. A vállalat az idén kétszáz millió forintból hajtott végre eszközbeszerzést. Egy hústömbmaró-gépet és két töltőberendezést vásároltak. 2016-ban a Gyulahús Kft. 5,3 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, amely mintegy 6 százalékkal haladta meg az előző évit. Az árbevétel 82 százaléka a belföldi, 18 százaléka az exportpiacokról származott, 17 országba exportálnak. //
Kapcsolódó cikkeink
Most invesztálni kell a szalámimárkákba
Idén már nem nőtt a szalámik átlagára, és az eladások…
Tovább olvasom >Öt újabb vállalat csatlakozott a Kiemelt exportőr partnerségi programhoz
Öt vállalattal írt alá Kiemelt exportőr partnerségi program szerződést a…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
Megjelent a „Vidéki kis- és közepes vendéglátóipari vállalkozások versenyképességének növelése”…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >