Késlekedik az Aldi Lengyelországban
A német diszkont áruházlánc bejelentette, hogy jövőév elejére halasztja a boltnyitásokat és a tervezettnél kevesebb üzletet indít a lengyel piacon.
Az Aldi az előzetes 20-30 bolt helyett csupán 10 üzletet
nyit Sziléziába. A késlekedés oka valószínűleg az, hogy nem találtak megfelelő
ingatlanokat.
Az Aldi komoly versenynek néz elébe Lengyelországban, ahol a
két másik német lánc a Lidl és a Plus már 17 illetve 13 százalékos piaci
részesedéssel bír. A lengyel piacvezető a portugál Jeronimo Martins's lánchoz
tartozó Biedronka, amelynek 900 üzlete van országszerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >