Kereskedelmi vezetővel és brand managerrel erősít a Turbó Diéta
Új szakemberekkel és új arculattal indítja 2020-at a Turbó Diéta. A terméket forgalmazó 15 éves cég célja, hogy tovább növelje részesedését a hazai piacon, emellett az, hogy nemzetközi porondon is megismertesse, valamint elérhetővé tegye az étkezéshelyettesítő fehérjeturmixokat. A marketing- és kereskedelmi területre érkező két szakértő igazolásával az ismert fogyókúrás brand a fejlődést, továbbá a terjeszkedést kívánja hatékonyabbá tenni – olvasható a cég közleményében.
A családi vállalkozásként működő, a Turbó Diéta termékeket is forgalmazó Idealbody 2020-ban a részesedése növelését, valamint a nemzetközi terjeszkedést tűzte ki célul. A fejlődés egyik komoly részét képezi, hogy két szakemberrel, Seregi György kereskedelmi vezetővel és Kállai Annamária, brand managerrel bővült a csapat, emellett a fogyókúrás márka arculata, csomagolása, továbbá a kommunikációs platformok és eszközök is megújultak.
Seregi György
Kállai Annamária
Seregi György több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG-piacon, az értékesítés minden szintjét bejárta, emellett néhány évig marketing, trade marketing területen is dolgozott. Multinacionális cégeknél és magyar tulajdonú vállalatoknál, számos kategóriában (Pharmavit, Sara Lee Hungary, Bonbonetti, Vajda Papír) foglalkozott többek között kozmetikumokkal, kávé-teával, édességekkel, háztartási papíráruval, de még OTC termékekkel is.
„Az új image kialakítása csak az első lépcsőfoka a brand átalakulásának. A jövőben bővíteni kívánjuk a szortimentet, emellett további kiszerelésekkel fogunk megjelenni az üzletekben, webshopokban. Mivel nem titkolt szándékunk a vevőkör kiszélesítése belföldön és külföldön egyaránt, továbbá a fiatalabbakhoz is el szeretnénk érni, újrapozicionáltuk a Turbó Diéta márkát, amely azt üzeni, hogy egy új külső új élményeket tartogat. A két új kolléga szakértelme hozzájárul ahhoz, hogy terveink teljes mértékben megvalósuljanak” – tette hozzá Handl J. Attila, ügyvezető igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
A varázslat belülről hat
Nem meglepő módon az utóbbi, lassan másfél évben elképesztő tudásanyagra…
Tovább olvasom >Meglepő adatok: nem újévkor kezdjük az újévi fogadalmakat
Legyen szó az ideális alak eléréséről, vagy az egészségesebb életmódról,…
Tovább olvasom >Szomjoltás mesterfokon
Az évek óta növekvő és erősödő funkcionális ital kategóriát meggyötörte…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >