Kereskedelmi és marketingigazgatói pozícióval erősít a GSS GROUP
A már 5 éves múltra visszatekintő GSS Group Hungary Kft. értékesítést támogató SFA rendszerének, kiszervezett képviselő csapatának és képzéseinek köszönhetően jól ismert név az FMCG területén.
A képviselői létszám bővülésére és a feladatok súlyára való tekintettel, a képviselő csapat hatékony vezetésére és a megbízói igények teljes körű kiszolgálására szükségessé vált egy kereskedelmi és marketingigazgatói pozíció kialakítása.
A vezetői posztot 2015 májusától a 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkező Cserép György tölti be. A szakember korábban a Schöller-Budatej regionális vezetője, majd a Danone key account managere volt. Ezután a GlaxoSmithKline Consumer közép és kelet-európai (CEE) régió national account manageri, majd itthoni kereskedelmi igazgatói és végül a Hasbro ügyvezető igazgatói feladatait látta el.
A szervezeti változással a cég tulajdonosai és vezetői egyértelműen a szakmai háttér erősítése, az üzletfejlesztés és az innovációk irányába kötelezik el magukat. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >