Kereskedelmi és marketingigazgatói pozícióval erősít a GSS GROUP
A már 5 éves múltra visszatekintő GSS Group Hungary Kft. értékesítést támogató SFA rendszerének, kiszervezett képviselő csapatának és képzéseinek köszönhetően jól ismert név az FMCG területén.
A képviselői létszám bővülésére és a feladatok súlyára való tekintettel, a képviselő csapat hatékony vezetésére és a megbízói igények teljes körű kiszolgálására szükségessé vált egy kereskedelmi és marketingigazgatói pozíció kialakítása.
A vezetői posztot 2015 májusától a 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkező Cserép György tölti be. A szakember korábban a Schöller-Budatej regionális vezetője, majd a Danone key account managere volt. Ezután a GlaxoSmithKline Consumer közép és kelet-európai (CEE) régió national account manageri, majd itthoni kereskedelmi igazgatói és végül a Hasbro ügyvezető igazgatói feladatait látta el.
A szervezeti változással a cég tulajdonosai és vezetői egyértelműen a szakmai háttér erősítése, az üzletfejlesztés és az innovációk irányába kötelezik el magukat. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >