Kereskedelmi és marketingigazgatói pozícióval erősít a GSS GROUP

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 09. 11. 10:07

A már 5 éves múltra visszatekintő GSS Group Hungary Kft. értékesítést támogató SFA rendszerének, kiszervezett képviselő csapatának és képzéseinek köszönhetően jól ismert név az FMCG területén.

A képviselői létszám bővülésére és a feladatok súlyára való tekintettel, a képviselő csapat hatékony vezetésére és a megbízói igények teljes körű kiszolgálására szükségessé vált egy kereskedelmi és marketingigazgatói pozíció kialakítása.

A vezetői posztot 2015 májusától a 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkező Cserép György tölti be. A szakember korábban a Schöller-Budatej regionális vezetője, majd a Danone key account managere volt. Ezután a GlaxoSmithKline Consumer közép és kelet-európai (CEE) régió national account manageri, majd itthoni kereskedelmi igazgatói és végül a Hasbro ügyvezető igazgatói feladatait látta el.

A szervezeti változással a cég tulajdonosai és vezetői egyértelműen a szakmai háttér erősítése, az üzletfejlesztés és az innovációk irányába kötelezik el magukat. (X)

Kapcsolódó cikkeink