Képzési program májustól
A MCI sikeresen pályázott a GINOP_PLUSZ-3.2.3 felhívásra, így a következő három évben tagjaik idén is új, teljesen ingyenes képzési programokon vehetnek részt.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
Az ipartestület és együttműködő partnere, az Easy Learning Hungary Kft. olyan képzési tematikákat dolgozott ki, amelyek minden cukrász vállalkozás számára segítséget nyújthatnak az őket körülvevő, egyre gyorsabban digitalizálódó világban.
Az idei képzés fő tematikája az online marketing és márkaépítés, ezen belül online jelenlét kialakítása, közösségi média használata, weboldal és online rendelési rendszer létrehozása, márkaidentitás kialakításának alapjai, vevői lojalitás növelése és hatékony kommunikációs technikák.
Minden, ami márka
Már az első meghirdetést követően sokan jelentkeztek a képzésre, ezért mindkét csoportot elindítják májusban, így összesen több mint 30 fő jelentkezése fogadható. A képzésen a résztvevők három alkalommal vesznek részt.
Az első foglalkozáson az online jelenlét és a márkaépítés alapjairól és jelentőségéről, a célközönség meghatározásáról, vevői személyiségek (buyer persona) kialakításáról lesz szó, ami után rövid csoportmunka során rövid brainstormingra, azaz a jelenlévők közös ötletelésére kerül sor.
A részvevők megtudhatják, mit takar a versenytárselemzés és a pozicionálás fogalma, megismerik az online felületek sajátosságait, elsajátítják azokat az ismereteket, amelyek alkalmazásával szakszerűen tudják analizálni konkurenseik árképzését, termékkínálatukat, kommunikációs stílusukat és az egyedi értékajánlatokat (USP). Végezetül csoportosan elemzik egy konkrét cukrászda online jelenlétét.
A csoportmunkát követően előadás hangzik el a márkaépítés gyakorlati elemeiről, valamint a márkaértékek és márkaüzenet mibenlétéről. A résztvevők gyakorlati példákon keresztül ismernek meg sikeres cukrászati brandeket és jógyakorlatokat, majd újra brainstorming következik, ezúttal a márkastratégia témájában.
Az előadást interaktív workshop követi a márka gyakorlati alkalmazásáról: kiscsoportos feladatként a kollégák versenytársakat elemeznek, saját márkaötleteket és -üzeneteket dolgoznak ki, és prezentációkat készítenek, mindemellett alapismereteket is szerezhetnek a ChatGPT és a Canva használatáról.
A képzés oktatója Barnóczki Zsuzsa, a stratégiai gondolkodású projektvezető és marketingtanácsadó, aki több mint 17 évnyi tapasztalattal rendelkezik a kommunikáció, a márkaépítés és a projektmenedzsment területén, pályafutása során dolgozott kulturális és turisztikai projektekben, online oktatási platformoknál, a vendéglátás és a zeneipar területén.
A következő lépések
A második és harmadik alkalommal más meghívott előadók is csatlakoznak a képzéshez.
A tervek szerint a második nap fő témája a közösségi média használata, az online jelenlét kialakítása, a harmadik napon a honlapkészítés alapjaival és a WordPress-szel ismerkednek a résztvevők, megismerik a kommunikáció sajátosságait és a hirdetések kezelését a legfontosabb közösségi platformokon (FB, IG, Pinterest, Linkedin, YouTube, Tiktok). Mindezeken túl megtanulják a hírlevélküldő rendszerek használatát, online kampányok tervezését, a hírlevelek illesztését a kommunikációs stratégiába. //
Kapcsolódó cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >További cikkeink
16 százalékkal nőtt a külföldi vendégek száma 2025 első negyedévében
2025 első negyedévében közel 3,2 millió vendég érkezett a magyarországi…
Tovább olvasom >KSH: márciusban a vendégek száma 1,1, a vendégéjszakáké 5,9 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól
2025 márciusában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,1…
Tovább olvasom >Netrisk: a tavalyinál több biztosítást kötöttek az utazók április közepéig
Az idén megkötött utasbiztosítások száma alapján nőtt a magyarok utazási…
Tovább olvasom >