Kényelmi termék és üzemanyag kiskereskedelmi kiválósági díjat kapott a Shell
Innovációiért és a kényelmi termékek kiskereskedelme terén elért növekedéséért ismerte el tegnap a Shell kiskereskedelmi üzletágát a kiskereskedelmi üzletek érdekképviseletét ellátó szervezet, a NACS. A nem hagyományos kényelmi termékek forgalmazói között a vállalat elsőként részesült az elismerésben, Kapitány István pedig elnyerte a 2019-es Év Európai Vezetője díjat.
A Shell kiskereskedelmi hálózat több mint 80 országban – köztük Magyarországon – folytatja tevékenységét. 44 000 kiskereskedelmi egységével nagyobb mint a McDonald’s és a Starbucks hálózata együttvéve. Az Európai Kényelmi Termék Iparág Vezetője cím elnyerése tükrözi a Shell globális kiskereskedelmi stratégiáját, hogy teljeskörű kiskereskedelmi szolgáltatást nyújtson az úton lévő vásárlók számára, valamint a félmillió shop munkatárs iránti elkötelezettségét, akik több mint 30 millió vásárlót szolgálnak ki naponta.
„A kiskereskedelmi üzletág globális vezetőjeként, Kapitány Istvánnak és csapatának a létező legnehezebb kiskereskedelmi feladata van: újra kell pozícionálniuk az üzletágat, hogy kiaknázva annak növekedési lehetőségeit maximalizálni tudják az eladást és a nyereséget a jelenlegi piaci feltételek mellett” – mondta Henry O. Armour, Ph.D, a NACS elnök-vezérigazgatója.
A Shell utazása a kényelmi termékek világában az 1980-as években kezdődött a Shell Select shop koncepciókkal, amelyet újabb lépés követett 2011-ben a Deli2Go saját márka elindításával, valamint az olyan globális márkákkal való együttműködésekkel, mint a Costa Coffee. A Shell elsődleges európai piacain a vásárlók 50%-a csak a kényelmi termékek és szolgáltatások miatt áll meg a töltőállomásokon. A kutatások szerint a vásárlók 94%-a vallja, meghatározó számára, hogy egy üzlet milyen vásárlási élményt nyújt. A Shell a minőségre és a változatos ételkínálatra összpontosít a fenntarthatósági szempontok figyelembevételével: a termékcsomagolás újrahasznosított anyagból készül, és a címkék egyértelműen segítik a vásárlót, hogy a csomagolási hulladék megfelelő helyre kerüljön.
„Megtisztelő számomra, hogy nekem ítélték ezt a díjat, ez visszaigazolja jó stratégiaválasztásunkat. A kényelmi termékek kiskereskedelme és az üzemanyag-kiskereskedelem kéz a kézben jár, és nagyon jól teljesít. Ez tovább erősíti a törekvésünket integrált szolgáltatásaink fejlesztésére, amelyek vásárlóink számára még nagyobb kényelmet biztosítanak – az utazás élményét kapják és időt nyernek, amit aztán másra fordíthatnak” – mondta az elismerés kapcsán Kapitány István, a Shell globális kiskereskedelmi alelnöke, aki több mint 30 évvel ezelőtt kezdte pályafutását a Shellnél, akkor még magyarországi üzletvezetőként.
Kapcsolódó cikkeink
Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Harmadik kamionos gyorskútja megnyitására készül a Shell Vépen
A Shell folyamatosan bővíti magyarországi töltőállomás-hálózatát, melynek keretében újabb személyzet…
Tovább olvasom >Jóval kevesebbet költünk húsvétkor, mit karácsonykor, de azért 30%-kal többet, mint egy nagybevásárlásnál
Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >