Kényelmi boltot nyit az Asda
Még karácsony előtt megnyitja első két önálló „Asda Express” üzletét a brit üzletlánc, melyekkel összesen 37 új munkahelyet teremt.
A kényelmi üzleti modell fejlesztése érdekében az Asda jövőre további 30 helyszínen tervez boltot nyitni kísérleti jelleggel, amelyek mintegy 500 embernek adnak majd munkát.
Mivel az előrejelzések szerint a kisboltok forgalma 2027-re 13%-kal nő és az általuk bonyolított forgalom meghaladja az 50 milliárd fontot, az Asda úgy érzi, „komoly lehetősége van az értékesítés és a piaci részesedés növelésére egy olyan ágazatban, ahol jelenleg csak korlátozottan van jelen”.
A két Asda Express nem véletlenül épült lakóövezetben, hiszen így a vásárlóknak lehetőségük nyílik kényelmesen a közelben bevásárolni. Az üzletekben egyenként mintegy 3000 termék lesz kapható, köztük friss és hűtött élelmiszerek, a lánc prémium Extra Special termékei, valamint sör, bor és szeszes italok széles választéka. A vásárlók emellett az Asda saját márkái és partnermárkák – köztük a Leon – égisze alatt kínált, azonnal fogyasztható hideg és meleg ételekből, valamint elvitelre készített készételekből és a 10 fontos menükből választhatnak.
Mindkét üzletben elérhető lesz a „toyou” csomagfelvételi és -visszavételi szolgáltatás, mely röviddel a nyitás után az Uber Eats házhozszállítási szolgáltatásával bővül.
Az új Asda Express üzletek teljes egészében az Asda tulajdonában és vezetése állnak, továbbá függetlenek a Co-op Csoporttól nemrégiben vásárolt 132 kisbolttól. Ez utóbbi tranzakció várhatóan a hónap végén zárul le.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 500ezer adag ételt adományoz a brit Aldi jótékonysági szervezeteknek idén húsvétkor
Az Aldi több mint félmillió adag ételt adományoz helyi jótékonysági…
Tovább olvasom >Az Oatly használhatja a tej szót növényi italainak csomagolásán
A Legfelsőbb Bíróságon nyert pert az Oatly növényi alapú márka…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >