Kényelmi boltot nyit az Asda
Még karácsony előtt megnyitja első két önálló „Asda Express” üzletét a brit üzletlánc, melyekkel összesen 37 új munkahelyet teremt.

Photograph by Richard Walker for Asda
A kényelmi üzleti modell fejlesztése érdekében az Asda jövőre további 30 helyszínen tervez boltot nyitni kísérleti jelleggel, amelyek mintegy 500 embernek adnak majd munkát.
Mivel az előrejelzések szerint a kisboltok forgalma 2027-re 13%-kal nő és az általuk bonyolított forgalom meghaladja az 50 milliárd fontot, az Asda úgy érzi, „komoly lehetősége van az értékesítés és a piaci részesedés növelésére egy olyan ágazatban, ahol jelenleg csak korlátozottan van jelen”.
A két Asda Express nem véletlenül épült lakóövezetben, hiszen így a vásárlóknak lehetőségük nyílik kényelmesen a közelben bevásárolni. Az üzletekben egyenként mintegy 3000 termék lesz kapható, köztük friss és hűtött élelmiszerek, a lánc prémium Extra Special termékei, valamint sör, bor és szeszes italok széles választéka. A vásárlók emellett az Asda saját márkái és partnermárkák – köztük a Leon – égisze alatt kínált, azonnal fogyasztható hideg és meleg ételekből, valamint elvitelre készített készételekből és a 10 fontos menükből választhatnak.
Mindkét üzletben elérhető lesz a „toyou” csomagfelvételi és -visszavételi szolgáltatás, mely röviddel a nyitás után az Uber Eats házhozszállítási szolgáltatásával bővül.
Az új Asda Express üzletek teljes egészében az Asda tulajdonában és vezetése állnak, továbbá függetlenek a Co-op Csoporttól nemrégiben vásárolt 132 kisbolttól. Ez utóbbi tranzakció várhatóan a hónap végén zárul le.
Kapcsolódó cikkeink
Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >