Kényelmi boltot nyit az Asda
Még karácsony előtt megnyitja első két önálló „Asda Express” üzletét a brit üzletlánc, melyekkel összesen 37 új munkahelyet teremt.
A kényelmi üzleti modell fejlesztése érdekében az Asda jövőre további 30 helyszínen tervez boltot nyitni kísérleti jelleggel, amelyek mintegy 500 embernek adnak majd munkát.
Mivel az előrejelzések szerint a kisboltok forgalma 2027-re 13%-kal nő és az általuk bonyolított forgalom meghaladja az 50 milliárd fontot, az Asda úgy érzi, „komoly lehetősége van az értékesítés és a piaci részesedés növelésére egy olyan ágazatban, ahol jelenleg csak korlátozottan van jelen”.
A két Asda Express nem véletlenül épült lakóövezetben, hiszen így a vásárlóknak lehetőségük nyílik kényelmesen a közelben bevásárolni. Az üzletekben egyenként mintegy 3000 termék lesz kapható, köztük friss és hűtött élelmiszerek, a lánc prémium Extra Special termékei, valamint sör, bor és szeszes italok széles választéka. A vásárlók emellett az Asda saját márkái és partnermárkák – köztük a Leon – égisze alatt kínált, azonnal fogyasztható hideg és meleg ételekből, valamint elvitelre készített készételekből és a 10 fontos menükből választhatnak.
Mindkét üzletben elérhető lesz a „toyou” csomagfelvételi és -visszavételi szolgáltatás, mely röviddel a nyitás után az Uber Eats házhozszállítási szolgáltatásával bővül.
Az új Asda Express üzletek teljes egészében az Asda tulajdonában és vezetése állnak, továbbá függetlenek a Co-op Csoporttól nemrégiben vásárolt 132 kisbolttól. Ez utóbbi tranzakció várhatóan a hónap végén zárul le.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >4 millió fontot költ a brit Tesco iskolai zöldség- és gyümölcsprogramjára
A brit Tesco 4 millió fontot költ új programjára, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Coface: nehéz időszakban értek el növekedést a régió mamutvállalatai
Gyengén teljesítettek a közép- és kelet-európai régió országai tavaly: a…
Tovább olvasom >Egyre élénkebben foglalkoztatja a hazai vállalkozásokat a generációváltás
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a…
Tovább olvasom >