Kellemes meglepetést szerzett a tőzsdén a PepsiCo
Az amerikai üditőipar egyszázalékos visszaesése ellenére a PepsiCo 10,95 milliárd dolláros bevételellel és 1,7 milliárd dolláros eredménnyel zárta a június 14. végződő második üzleti negyedévét.A PepsiCo teljes bevétele öt
százalékkal nőtt, az Egyesült Államokbeli
bevételek 2, a nemzetközi snack üzletág 10, a
külföldi üditőital üzletág 13%-al tudott
nőni.
Mivel a cég több piacon,
többféle termékkel van jelen, könnyebben át
tudja vészelni az amerikai recesszió, sőt a gyenge
dollár a tengerentúli eladások értékét
tovább emeli.
A cég módosította
ez évi előrejelzését, az idei esztendőre 3-5
százalékos bevételelnövekedést és
kétszámjegyű profit bővülést vár a
vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >