Kellemes meglepetést szerzett a tőzsdén a PepsiCo
Az amerikai üditőipar egyszázalékos visszaesése ellenére a PepsiCo 10,95 milliárd dolláros bevételellel és 1,7 milliárd dolláros eredménnyel zárta a június 14. végződő második üzleti negyedévét.A PepsiCo teljes bevétele öt
százalékkal nőtt, az Egyesült Államokbeli
bevételek 2, a nemzetközi snack üzletág 10, a
külföldi üditőital üzletág 13%-al tudott
nőni.
Mivel a cég több piacon,
többféle termékkel van jelen, könnyebben át
tudja vészelni az amerikai recesszió, sőt a gyenge
dollár a tengerentúli eladások értékét
tovább emeli.
A cég módosította
ez évi előrejelzését, az idei esztendőre 3-5
százalékos bevételelnövekedést és
kétszámjegyű profit bővülést vár a
vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >