Kellemes meglepetést szerzett a tőzsdén a PepsiCo
Az amerikai üditőipar egyszázalékos visszaesése ellenére a PepsiCo 10,95 milliárd dolláros bevételellel és 1,7 milliárd dolláros eredménnyel zárta a június 14. végződő második üzleti negyedévét.A PepsiCo teljes bevétele öt
százalékkal nőtt, az Egyesült Államokbeli
bevételek 2, a nemzetközi snack üzletág 10, a
külföldi üditőital üzletág 13%-al tudott
nőni.
Mivel a cég több piacon,
többféle termékkel van jelen, könnyebben át
tudja vészelni az amerikai recesszió, sőt a gyenge
dollár a tengerentúli eladások értékét
tovább emeli.
A cég módosította
ez évi előrejelzését, az idei esztendőre 3-5
százalékos bevételelnövekedést és
kétszámjegyű profit bővülést vár a
vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >