Kellemes meglepetést szerzett a tőzsdén a PepsiCo
Az amerikai üditőipar egyszázalékos visszaesése ellenére a PepsiCo 10,95 milliárd dolláros bevételellel és 1,7 milliárd dolláros eredménnyel zárta a június 14. végződő második üzleti negyedévét.A PepsiCo teljes bevétele öt
százalékkal nőtt, az Egyesült Államokbeli
bevételek 2, a nemzetközi snack üzletág 10, a
külföldi üditőital üzletág 13%-al tudott
nőni.
Mivel a cég több piacon,
többféle termékkel van jelen, könnyebben át
tudja vészelni az amerikai recesszió, sőt a gyenge
dollár a tengerentúli eladások értékét
tovább emeli.
A cég módosította
ez évi előrejelzését, az idei esztendőre 3-5
százalékos bevételelnövekedést és
kétszámjegyű profit bővülést vár a
vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >