Kellemes meglepetést szerzett a tőzsdén a PepsiCo
Az amerikai üditőipar egyszázalékos visszaesése ellenére a PepsiCo 10,95 milliárd dolláros bevételellel és 1,7 milliárd dolláros eredménnyel zárta a június 14. végződő második üzleti negyedévét.A PepsiCo teljes bevétele öt
százalékkal nőtt, az Egyesült Államokbeli
bevételek 2, a nemzetközi snack üzletág 10, a
külföldi üditőital üzletág 13%-al tudott
nőni.
Mivel a cég több piacon,
többféle termékkel van jelen, könnyebben át
tudja vészelni az amerikai recesszió, sőt a gyenge
dollár a tengerentúli eladások értékét
tovább emeli.
A cég módosította
ez évi előrejelzését, az idei esztendőre 3-5
százalékos bevételelnövekedést és
kétszámjegyű profit bővülést vár a
vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >