”Kellanova” néven működik tovább a Kellogg snack üzletága a gabonapehely-részleg kiválása után
A Kellogg Co globális snack üzletága az észak-amerikai cereália-részleg kiválását követően a „Kellanova” nevet kapja – közölte múlt szerdán az óriáscég, amely két részre válik annak érdekében, hogy az egyes divíziók nagyobb figyelmet kaphassanak.
A gabonapehely üzletág – amely olyan márkáknak ad otthont, mint a Kellogg’s, a Froot Loops és a Rice Krispies – a „WK Kellogg Co” néven működik tovább a Corn Flakes-t 1894-ben megalkotó cégalapító W.K. Kellogg után.
Bár a Kellogg szándékai szerint az idei év végéig a cégnevek a kiválással megváltoznak, a „Kellogg’s” márkanév a két vállalat termékeinek csomagolásán világszerte megmarad.
„A Kellanova az ikonikus „K” betűvel és Kellogg úr nevének első négy betűjével, utal a vállalat történelmére, örökségére és hagyományaira ” – mondta el Steve Cahillane, a Kellogg vezérigazgatója, aki a Kellanova vezérigazgatója lesz.
A gabonapehely-üzletág számára számos alkalmazott a WK Kellogg Co nevet javasolta, míg a snacking cég számára a Kellogg „különböző permutációit” és a „nova”-t – fűzte hozzá Cahillane.
A Kellogg, amely tavaly ismertette a három független vállalatra való szétválásának tervét, a múlt hónapban változtatott stratégiáján és a MorningStar Farms növényi alapú hús üzletágát házon belül tartotta.
A MorningStar Farms márka mellett a Pringles, a Cheez-It, a Pop-Tarts és más snackmárkák kerülnek a Kellanova alá, amely a jövőben a nemzetközi gabonapehelymárkákat is, köztük a Frosties-t, a Zucaritas-t és a Miel Pops-ot is felügyeli.
A Kellogg a negyedik negyedévben értékesítés és a nyereség tekintetében felülmúlta a piaci várakozásokat, mivel a gabonapelyhek és snackek iránti kereslet még a többszöri áremelés után is erős maradt.
Kapcsolódó cikkeink
Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >Németországban 70%-kal nőttek a snackekre fordított költések
Jelentősen megugrott a németek snackfogyasztása az elmúlt években: a YouGov…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >