Kelet-és Közép-Európában erősít a Marks & Spencer
A cég megvásárolta a cseh COM vállalat 51 százalékát, amely eddig franchise partnerként képviselte a régióban az M&S-t.
A COMS 13 Marks & Spencer boltot
működtet Csehországban, Szlovákiában,
Lettországban és Litvániában. Terveik
szerint a következő években Észtország
bekapcsolásával összesen 30 új egységet
nyitnának. Ezzel a M&S külföldi bevételei
öt éven belül 15-20 százalékkal
növekedhetnének.
A COMS 51%-kának megszerzése
eddig 13,6 millió euróba került a
Marks&Spencernek, és a megállapdás
értelmében a cég még további 5,2
milliót fizet, ha a vállalkozás hozzá a
tervezett eredményeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >