Kedvező kereskedelmi fogadtatást tapasztalt a Mary-Ker

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 30. 08:00

– A Mary-Ker Kft. saját forgalmi, illetve piackutató cégek adatai alapján 2006 második felében indította el az egészséges életmódhoz kacsolódó termékek innovációját. Ebben az időszakban kereste meg a Dunakeszi tésztagyárat új, induló Súlykontroll programjával Béres Alexandra fitneszvilágbajnok – mesél a kezdetekről Sajcz László, a cég marketing- és kereskedelmi igazgatója.Kifejlesztették a Korona®-Béres Alexandra termékcsaládot, amelynek célcsoportja a 25–39 éves sportos, az egészséges életmódot preferáló, céltudatos nők. A termékcsalád disztribúciója a terveik szerint alakult: májustól az összes hipermarket, szupermarket és a C+C (Interfruct, Metro) polcain megtalálható a termékcsalád minden tésztaformátuma.

Kapcsolódó cikkeink