Kedvező kereskedelmi fogadtatást tapasztalt a Mary-Ker
– A Mary-Ker Kft. saját forgalmi, illetve piackutató cégek adatai alapján 2006 második felében indította el az egészséges életmódhoz kacsolódó termékek innovációját. Ebben az időszakban kereste meg a Dunakeszi tésztagyárat új, induló Súlykontroll programjával Béres Alexandra fitneszvilágbajnok – mesél a kezdetekről Sajcz László, a cég marketing- és kereskedelmi igazgatója.Kifejlesztették a Korona®-Béres Alexandra termékcsaládot, amelynek célcsoportja a 25–39 éves sportos, az egészséges életmódot preferáló, céltudatos nők. A termékcsalád disztribúciója a terveik szerint alakult: májustól az összes hipermarket, szupermarket és a C+C (Interfruct, Metro) polcain megtalálható a termékcsalád minden tésztaformátuma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Új fúziók, új élmény: megújult ízekkel és arculattal tért vissza a Fuze Tea
A tea, gyümölcsök és gyógynövények harmonikus kombinációjára épülő Fuze Tea…
Tovább olvasom >