Kedvező kereskedelmi fogadtatást tapasztalt a Mary-Ker
– A Mary-Ker Kft. saját forgalmi, illetve piackutató cégek adatai alapján 2006 második felében indította el az egészséges életmódhoz kacsolódó termékek innovációját. Ebben az időszakban kereste meg a Dunakeszi tésztagyárat új, induló Súlykontroll programjával Béres Alexandra fitneszvilágbajnok – mesél a kezdetekről Sajcz László, a cég marketing- és kereskedelmi igazgatója.Kifejlesztették a Korona®-Béres Alexandra termékcsaládot, amelynek célcsoportja a 25–39 éves sportos, az egészséges életmódot preferáló, céltudatos nők. A termékcsalád disztribúciója a terveik szerint alakult: májustól az összes hipermarket, szupermarket és a C+C (Interfruct, Metro) polcain megtalálható a termékcsalád minden tésztaformátuma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >