Kedvezményes árakkal indítanak a Szent István Nap rendezvényhelyszínei
Az idei fogyasztói árak megegyeznek a 2021-es Szent István Nap áraival, ezzel is támogatva az ünnepi hangulatot. A csapolt és a dobozos sör ára sem változik a tavalyihoz képest, így azokat egyaránt 350 forintért vásárolhatják meg a négynapos ingyenes rendezvény ideje alatt. A kisüzemi főzdék egyik legismertebb sörfajtája az IPA, szintén kezdeményes áron, mindössze 400 forintért lesz kapható az ünnepség alatt. A kedvezményes árakat kínáló helyek a rendezvény hivatalos matricájával lesznek megjelölve.
A Szent István Napra kilátogató vendégek idén is fix és jutányos áron juthatnak hozzá a rendezvényhelyszíneken kínált ételekhez és italokhoz, amely a tavalyi év tapasztalatain alapuló tudatos stratégiai döntés eredménye. A szervezők azt szeretnék, hogy a Szent István Napi étel- és italkínálat mindenki számára megfizethető legyen. Ennek része, hogy Szent István Nap termékeit árusító, hivatalos partnereket a látogatók egy jól látható, Szent István Nap-logóval ellátott matrica különbözteti meg a nem hivatalos partnerektől.
A szervezők olyan szempontok mentén választották ki a partnercégeket, amelyek mind minőségben, logisztikai háttérben, mind pedig a széles spektrumú termékpalettában egyaránt megfelelnek az elvárásoknak, továbbá képesek kiszolgálni és termékeikkel ellátni a Szent István Nap helyszíneinek több milliós látogatószámát.
A rendezvénysorozat egyik fontos célja, hogy a látogatók széles termékkínálatból és kedvezményes áron választhassak termékeket. Ennek érdekében a szervezők számos céggel működnek együtt oly módon, hogy az adott termékkör minél több helyszínen elérhető legyen. Ilyen partner például a Borsodi Sörgyárak Zrt., amely a Szent István Nap sörét is biztosítja csapolva, valamint dobozos kiszerelésben, valamint a Coca-Cola Magyarország, amely a Cola mellett az ásványvízről és különféle üdítőitalokról is gondoskodik. Borban is széles választék lesz a Hilltop jóvoltából, míg az évszázadok óta tradicionális vendégváró ital, a pálinka is több ízben lesz elérhető a Kúnságszesz Zrt.-től.
A termékek kiválasztásában fontos szerepet játszott a hivatalos partnerek értékesítési tapasztalata, amely garancia arra, hogy a rendezvényre ellátogatók a legnépszerűbb élelmiszerekhez juthatnak hozzá nagyon kedvező áron.
Kapcsolódó cikkeink
3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >Nagy Márton: a kormány alacsony szinten tartja az inflációt, a hangsúlyt a termelékenység növelésére kell helyezni
A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb adatai alapján az infláció novemberben…
Tovább olvasom >Az élelmiszerárak emelkedése a szeptemberi 3,7 százalékról 3,9 százalékra gyorsult októberben az OECD-ben
Gyorsult az infláció a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezethez (OECD)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >