Kedvelik a vásárlók a kiterjesztett valóság nyújtotta élményt
Egy felmérés szerint az amerikai vásárlók 85%-a izgalmasnak találja a kiterjesztett valóságot (AR), mint a termékekkel való interakció eszközét. Ugyanennyien pedig nagyobb eséllyel választanak olyan brandet, amely lehetőséget ad többet megtudni a termékekről az AR segítségével.

Egyre nagyobb teret hódít a virtuális és kiterjesztett valóság
Többek között ez derült ki a Wool & Water State of Shopping féléves jelentéséből, amely az AR vásárlási élménynövelő szerepét vizsgálta.
A felmérés arra is kitért, hogy mennyire népszerű a Snapchat, mint az e-commerce vásárlás platformja, mennyire növekedett a fogyasztók körében az érdeklődés a VR és az AR iránt, és milyen hatással lehetnek ezek a technológiák a retailerekre a közeljövőben, ahogy egyre közelebb kerülünk ahhoz a pillanathoz, amikor a Metaverzum valósággá válik.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Immerszív, hiperperszonális és biztonságos – POS trendek 2025
A fogyasztók 2025-ben minden eddiginél tudatosabbak, elvárásaik gyökeresen alakítják át…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >Innovációk – árnyaltabbá váló utak és preferenciák
Két számjegyű infláció, háborús nyomás, éghajlatváltozás és klímaszorongás… az elmúlt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prosecco: a palackba zárt életérzés
Az italválasztásainkat számos tényező befolyásolhatja: olykor a hangulatunk határozza meg,…
Tovább olvasom >Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >