Kedvelik a vásárlók a kiterjesztett valóság nyújtotta élményt

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2021. 11. 04. 08:10

Egy felmérés szerint az amerikai vásárlók 85%-a izgalmasnak találja a kiterjesztett valóságot (AR), mint a termékekkel való interakció eszközét. Ugyanennyien pedig nagyobb eséllyel választanak olyan brandet, amely lehetőséget ad többet megtudni a termékekről az AR segítségével.

Egyre nagyobb teret hódít a virtuális és kiterjesztett valóság

 

Többek között ez derült ki a Wool & Water State of Shopping féléves jelentéséből, amely az AR vásárlási élménynövelő szerepét vizsgálta.

A felmérés arra is kitért, hogy mennyire népszerű a Snapchat, mint az e-commerce vásárlás platformja, mennyire növekedett a fogyasztók körében az érdeklődés a VR és az AR iránt, és milyen hatással lehetnek ezek a technológiák a retailerekre a közeljövőben, ahogy egyre közelebb kerülünk ahhoz a pillanathoz, amikor a Metaverzum valósággá válik.

Retail Customer Experience

Kapcsolódó cikkeink