Kedvelik a vásárlók a kiterjesztett valóság nyújtotta élményt
Egy felmérés szerint az amerikai vásárlók 85%-a izgalmasnak találja a kiterjesztett valóságot (AR), mint a termékekkel való interakció eszközét. Ugyanennyien pedig nagyobb eséllyel választanak olyan brandet, amely lehetőséget ad többet megtudni a termékekről az AR segítségével.

Egyre nagyobb teret hódít a virtuális és kiterjesztett valóság
Többek között ez derült ki a Wool & Water State of Shopping féléves jelentéséből, amely az AR vásárlási élménynövelő szerepét vizsgálta.
A felmérés arra is kitért, hogy mennyire népszerű a Snapchat, mint az e-commerce vásárlás platformja, mennyire növekedett a fogyasztók körében az érdeklődés a VR és az AR iránt, és milyen hatással lehetnek ezek a technológiák a retailerekre a közeljövőben, ahogy egyre közelebb kerülünk ahhoz a pillanathoz, amikor a Metaverzum valósággá válik.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Immerszív, hiperperszonális és biztonságos – POS trendek 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Innovációk – árnyaltabbá váló utak és preferenciák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >