Kedvelik a vásárlók a kiterjesztett valóság nyújtotta élményt
Egy felmérés szerint az amerikai vásárlók 85%-a izgalmasnak találja a kiterjesztett valóságot (AR), mint a termékekkel való interakció eszközét. Ugyanennyien pedig nagyobb eséllyel választanak olyan brandet, amely lehetőséget ad többet megtudni a termékekről az AR segítségével.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/11/laptop-2411303_640-300x200.jpg)
Egyre nagyobb teret hódít a virtuális és kiterjesztett valóság
Többek között ez derült ki a Wool & Water State of Shopping féléves jelentéséből, amely az AR vásárlási élménynövelő szerepét vizsgálta.
A felmérés arra is kitért, hogy mennyire népszerű a Snapchat, mint az e-commerce vásárlás platformja, mennyire növekedett a fogyasztók körében az érdeklődés a VR és az AR iránt, és milyen hatással lehetnek ezek a technológiák a retailerekre a közeljövőben, ahogy egyre közelebb kerülünk ahhoz a pillanathoz, amikor a Metaverzum valósággá válik.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >Innovációk – árnyaltabbá váló utak és preferenciák
Két számjegyű infláció, háborús nyomás, éghajlatváltozás és klímaszorongás… az elmúlt…
Tovább olvasom >A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >