Kedvelik a vásárlók a kiterjesztett valóság nyújtotta élményt
Egy felmérés szerint az amerikai vásárlók 85%-a izgalmasnak találja a kiterjesztett valóságot (AR), mint a termékekkel való interakció eszközét. Ugyanennyien pedig nagyobb eséllyel választanak olyan brandet, amely lehetőséget ad többet megtudni a termékekről az AR segítségével.

Egyre nagyobb teret hódít a virtuális és kiterjesztett valóság
Többek között ez derült ki a Wool & Water State of Shopping féléves jelentéséből, amely az AR vásárlási élménynövelő szerepét vizsgálta.
A felmérés arra is kitért, hogy mennyire népszerű a Snapchat, mint az e-commerce vásárlás platformja, mennyire növekedett a fogyasztók körében az érdeklődés a VR és az AR iránt, és milyen hatással lehetnek ezek a technológiák a retailerekre a közeljövőben, ahogy egyre közelebb kerülünk ahhoz a pillanathoz, amikor a Metaverzum valósággá válik.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Immerszív, hiperperszonális és biztonságos – POS trendek 2025
A fogyasztók 2025-ben minden eddiginél tudatosabbak, elvárásaik gyökeresen alakítják át…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >Innovációk – árnyaltabbá váló utak és preferenciák
Két számjegyű infláció, háborús nyomás, éghajlatváltozás és klímaszorongás… az elmúlt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >