Kedvelik a Glenlivet whiskeyt az amerikai nők
A Chivas és a Glenlivet gyártó Pernod Ricard elmondta, hogy az új skót maláta whiskey eladásuk fele amerikai nők vásárlásaiból jött össze, miután a cég csökkentette az árat és egyszerűsítette a csomagolást – írja az origo.
Bár a whiskey-t fogyasztók negyede nő, a francia Pernod Ricard most közzétett adatai szerint a két évvel ezelőtt piacra dobott Glenlivet márkáját vásárlók fele nő volt az Egyesült Államokban.
Az amerikai szeszpárlatokat felügyelő non-profit szervezet kereskedelmi adatai szerint a bourbon és a rozs whiskey eladások 2016-ban nyolc százalékot emelkedtek, míg az ír whiskey értékesítése közel 19 százalékkal nőtt.
A nők alkoholfogyasztása az 1950-es évek óta emelkedik, ugyanakkor a whiskey-értékesítés hagyományosan a férfiakra támaszkodott korábban.
„Azért indítottuk el új márkánkat, hogy új fogyasztókat érjünk el, és olyan italt alkottunk, amit a nők szerint érdemes felfedezni”– nyilatkozta Jean-Christophe Coutures, a Pernod Ricard cég Chivas Brothers divíziójának vezérigazgatója a MarketWatch-nak.
A párizsi székhelyű cég alapítójának unokája, Alexandre Ricard irányítása alatt a cég olyan ismert márkákat vásárolt fel, mint a brit Allied Domecq, vagy a svéd Absolut vodka. Az igazgató kifejtette, hogy további márkákat is szeretne felvásárolni a cég. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Andy Warhol palackkal ünnepli az Absolut a művész újra felfedezett kék festményét
Az Absolut ikonikus palacksziluettje az évek alatt több mint ezer…
Tovább olvasom >Lewis Hamilton alkoholmentes italában szerzett kisebbségi részesedést a Pernod Ricard
Kisebbségi részesedést szerzett az Absolut Vodkát tulajdonló Pernod Ricard a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >