Kedvelik a Glenlivet whiskeyt az amerikai nők
A Chivas és a Glenlivet gyártó Pernod Ricard elmondta, hogy az új skót maláta whiskey eladásuk fele amerikai nők vásárlásaiból jött össze, miután a cég csökkentette az árat és egyszerűsítette a csomagolást – írja az origo.
Bár a whiskey-t fogyasztók negyede nő, a francia Pernod Ricard most közzétett adatai szerint a két évvel ezelőtt piacra dobott Glenlivet márkáját vásárlók fele nő volt az Egyesült Államokban.
Az amerikai szeszpárlatokat felügyelő non-profit szervezet kereskedelmi adatai szerint a bourbon és a rozs whiskey eladások 2016-ban nyolc százalékot emelkedtek, míg az ír whiskey értékesítése közel 19 százalékkal nőtt.
A nők alkoholfogyasztása az 1950-es évek óta emelkedik, ugyanakkor a whiskey-értékesítés hagyományosan a férfiakra támaszkodott korábban.
„Azért indítottuk el új márkánkat, hogy új fogyasztókat érjünk el, és olyan italt alkottunk, amit a nők szerint érdemes felfedezni”– nyilatkozta Jean-Christophe Coutures, a Pernod Ricard cég Chivas Brothers divíziójának vezérigazgatója a MarketWatch-nak.
A párizsi székhelyű cég alapítójának unokája, Alexandre Ricard irányítása alatt a cég olyan ismert márkákat vásárolt fel, mint a brit Allied Domecq, vagy a svéd Absolut vodka. Az igazgató kifejtette, hogy további márkákat is szeretne felvásárolni a cég. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
A francia Pernod Ricard 100%-os tulajdonrészt szerzett a St Petroni…
Tovább olvasom >Donald Trump súlyos vámokat helyezett kilátásba az Európai Unióból származó alkoholtermékekre válaszul az amerikai whiskey-re bejelentett uniós vámra
Donald Trump amerikai elnök súlyos vámokat helyezett kilátásba csütörtökön az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >