KAVOSZ: rendkívüli az érdeklődés a Széchenyi Kártya Program MAX termékei iránt
Rendkívüli érdeklődés jellemzi a nyár végén indult Széchenyi Kártya Program MAX termékeit, a hazai kis- és középvállalatokat segítő új hitel- és lízing konstrukciókra a hitelintézetek 2022. október 18-ig több mint 13 ezer hitelkérelmet fogadtak be 575 milliárd forintot meghaladó értékben – közölte Krisán László, a programot irányító KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója szerdán az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a befogadott hitelkérelmek 76 százaléka a likviditási típusú Széchenyi Kártya termékekre vonatkozik, a legnépszerűbb a Széchenyi Kártya Folyószámlahitel MAX, amelyre az igénylések 56, az igényelt összeg 57 százaléka jutott.
A közleményben a KAVOSZ vezérigazgatója fontosnak nevezte, hogy a vállalkozások mintegy negyede a jelenlegi gazdasági környezetben is fejlesztene, és ehhez beruházási hitelt igényeltek, ezen belül jelentősen nőtt az energiával kapcsolatos beruházások aránya.
Krisán László hangsúlyozta, a Széchenyi Kártya Programot a kezdetektől fogva erős vidéki jelenlét jellemzi, így a Széchenyi Kártya Program MAX termékeit is. A hiteligénylések több, mint kétharmadát, 68 százalékát vidéki vállalkozások adták be.
A befogadott igények harmadát kereskedelemmel és járműjavítással foglalkozó cégek jegyzik, az építőipari vállalkozások részaránya 16,7, a feldolgozóipari cégeké 11,5 százalékos – tájékoztatott a KAVOSZ Zrt.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Szabados Richárd: 3,5 százalékra csökken a Széchenyi Kártya program beruházási hiteleinek kamata
A kormány 3,5 százalékra csökkenti a Széchenyi Kártya Program beruházási…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: a kamatstop megvédte a kkv-kat a megemelkedő hozamkörnyezet negatív hatásaitól
A kamatstop megvédte a kkv-kat a megemelkedő hozamkörnyezet negatív hatásaitól;…
Tovább olvasom >Finanszírozási oldalról is segítik a vállalatok fenntartható működését
Idén január 1-jével érvénybe lépett az ESG-törvény, amely a vállalatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >