Kávét dob piacra a Coca-Cola
Komoly lépést tervez a Coca-Cola a kávépiacon: a cég ez év végéig 25 országban kíván megjelenni saját kávéjával, a Coca-Cola Coffee-val.
Az új termék, ami a kóla és a kávé elegye, nagyjából annyi koffeint tartalmaz, mint egy normál espresso. Az azonnal fogyasztható kávé a leggyorsabban növekvő szegmens a kávépiacon.
A Coca-Cola 2006-ban már kijött egy saját kávéval, ám a Coca-Cola Blak rövid életűnek bizonyult. 2017-ben a cég újra próbálkozott, és Ausztráliában, majd tavaly Ázsiában mutatta be a Coca-Cola Plus Coffee-t, s az eddigi eredmények nagyon biztatóak voltak, írja az CNBC.
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >