Kávét dob piacra a Coca-Cola
Komoly lépést tervez a Coca-Cola a kávépiacon: a cég ez év végéig 25 országban kíván megjelenni saját kávéjával, a Coca-Cola Coffee-val.
Az új termék, ami a kóla és a kávé elegye, nagyjából annyi koffeint tartalmaz, mint egy normál espresso. Az azonnal fogyasztható kávé a leggyorsabban növekvő szegmens a kávépiacon.
A Coca-Cola 2006-ban már kijött egy saját kávéval, ám a Coca-Cola Blak rövid életűnek bizonyult. 2017-ben a cég újra próbálkozott, és Ausztráliában, majd tavaly Ázsiában mutatta be a Coca-Cola Plus Coffee-t, s az eddigi eredmények nagyon biztatóak voltak, írja az CNBC.
Kapcsolódó cikkeink
Tejipari kapacitásbővítést tervez a Coca-Cola az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így támogatja a közösségeket a Coca-Cola és a Budapest Bike Maffia a márka karácsonyi kampánya során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A MediaMarkt új reklámfilmje a stresszmentes karácsonyra koncentrál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Erőteljes terjeszkedésre készül a Mere–Basket: új vidéki helyszíneket nézett ki az orosz diszkontlánc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Termékvisszahívás a Nestlénél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
