Kávét dob piacra a Coca-Cola
Komoly lépést tervez a Coca-Cola a kávépiacon: a cég ez év végéig 25 országban kíván megjelenni saját kávéjával, a Coca-Cola Coffee-val.
Az új termék, ami a kóla és a kávé elegye, nagyjából annyi koffeint tartalmaz, mint egy normál espresso. Az azonnal fogyasztható kávé a leggyorsabban növekvő szegmens a kávépiacon.
A Coca-Cola 2006-ban már kijött egy saját kávéval, ám a Coca-Cola Blak rövid életűnek bizonyult. 2017-ben a cég újra próbálkozott, és Ausztráliában, majd tavaly Ázsiában mutatta be a Coca-Cola Plus Coffee-t, s az eddigi eredmények nagyon biztatóak voltak, írja az CNBC.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >