Kávéra sört?
A Frei kávézólánc sikerét – legyen ez akármekkora közhely – a konkurenciától való különbözősége adja, az, hogy inkább a „kávéérzésről”, mint a „kávézóérzésről” szól. Más úton indultak, és most itallapjukra a hazai láncok közül elsőként felveszik a sört; a különleges kávé mellé persze különleges sört, a magyar HopTop Brewery egy kitűnő IPA-ját. A fajtát kéthavonta – az évszakokhoz is igazodva – cserélik.
A kezdeményezés egyébként a HopTopé volt. A Café Frei januártól italbár-színvonalú alkoholtartalmú kávékat kínál vendégeinek, ezt megtudva kereste meg a tulajdonosait a sörfőzde, ahol már jó ideje gondolkodtak azon, hogy a kávés jegyeket is mutató Midnight Express stoutjuk a kávézókban is méltó helyen lenne. A két brand több hasonló vonása és a tulajdonosok azonos értékrendszere is segítette a közös gondolkodást.
A HopTop filozófiája szerint a különleges ízek kóstolása, az egyre inkább kifejlődő íz- és illatérzékelés egy új világot mutathat a fogyasztónak. Sör egy kávézóban – nem megszokott megközelítés, de az első meglepődés után az alapvetően nyitott gondolkodású vendégek gyorsan felvették a ritmust: a kezdeti időszak tapasztalatai alapján a kávékülönlegességekhez hasonlóan kóstolgatják a különleges ízvilágú sört is.
A közös projekt mindkét cég számára előnyös: a Café Frei egy hozzá hasonlóan innovatív, profi partnerrel és egy „úttörő” koncepcióval lett gazdagabb, a HopTop pedig bemutatkozási lehetőséggel egy a sörök számára szokatlan közegben, és – ahogy ők fogalmaznak – alternatív kommunikációs lehetőséggel a marketingzajban.
Az együttműködést egyelőre az év végéig szentesítették: tesztidőszak ez mindkét fél számára, figyelik a fogyást, vásárlási szokásokat. Talán így formálódik a 21. század kávéháza?
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balatoni szállásárak 2025-ben: mérsékelt drágulás, de a főszezon még hozhat meglepetéseket
Ahogy közeledik a hosszú hétvége és az előszezon, egyre többen…
Tovább olvasom >Erős volt a turizmus első negyedéve – ágazati kitekintő
Bár márciusban 6%-kal elmaradt a turisztikai vendégforgalom a tavalyi szinttől,…
Tovább olvasom >