Kávéra sört?
A Frei kávézólánc sikerét – legyen ez akármekkora közhely – a konkurenciától való különbözősége adja, az, hogy inkább a „kávéérzésről”, mint a „kávézóérzésről” szól. Más úton indultak, és most itallapjukra a hazai láncok közül elsőként felveszik a sört; a különleges kávé mellé persze különleges sört, a magyar HopTop Brewery egy kitűnő IPA-ját. A fajtát kéthavonta – az évszakokhoz is igazodva – cserélik.
A kezdeményezés egyébként a HopTopé volt. A Café Frei januártól italbár-színvonalú alkoholtartalmú kávékat kínál vendégeinek, ezt megtudva kereste meg a tulajdonosait a sörfőzde, ahol már jó ideje gondolkodtak azon, hogy a kávés jegyeket is mutató Midnight Express stoutjuk a kávézókban is méltó helyen lenne. A két brand több hasonló vonása és a tulajdonosok azonos értékrendszere is segítette a közös gondolkodást.
A HopTop filozófiája szerint a különleges ízek kóstolása, az egyre inkább kifejlődő íz- és illatérzékelés egy új világot mutathat a fogyasztónak. Sör egy kávézóban – nem megszokott megközelítés, de az első meglepődés után az alapvetően nyitott gondolkodású vendégek gyorsan felvették a ritmust: a kezdeti időszak tapasztalatai alapján a kávékülönlegességekhez hasonlóan kóstolgatják a különleges ízvilágú sört is.
A közös projekt mindkét cég számára előnyös: a Café Frei egy hozzá hasonlóan innovatív, profi partnerrel és egy „úttörő” koncepcióval lett gazdagabb, a HopTop pedig bemutatkozási lehetőséggel egy a sörök számára szokatlan közegben, és – ahogy ők fogalmaznak – alternatív kommunikációs lehetőséggel a marketingzajban.
Az együttműködést egyelőre az év végéig szentesítették: tesztidőszak ez mindkét fél számára, figyelik a fogyást, vásárlási szokásokat. Talán így formálódik a 21. század kávéháza?
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A balatonfüredi Bagaméri Dörgicsei Mandulása lett az Év Fagylaltja 2025-ben
A Magyar Cukrász Ipartestület szervezésében idén is folytatódott az Év…
Tovább olvasom >Megenni 120 000 dollárt – A nap videója
Egy performansz, amely során David Datuna művész elfogyaszt egy banánt,…
Tovább olvasom >