Kávékapszula-újrahasznosító pontokat létesít a Morrisons
A Morrisons a brit élelmiszerláncok közül elsőként létesít 29 üzletében kávékapszula-újrahasznosító pontokat egy a Podback-kel együttműködésben indított kísérleti projekt keretében.
A projekt keretében a vásárlóknak lehetősége nyílik a Podback által rendelkezésre bocsátott újrahasznosító tasakokban összegyűjtött használt kapszulákat az üzlet előtt elhelyezett külön erre a célra kialakított szemetesbe dobni.
A Morrisons egy tavaly indított projektjében ingyenesen kínálta valamennyi üzletében a Podback kávékapszula-újrahasznosító tasakokat. A vásárlók akkor a használt kávékapszulákat tartalmazó zacskókat az Egyesült Királyságban található 6500 Yodel pont bármelyikénél leadhatták – a postaköltséget pedig a Podback vállalta.
A Kantar szerint 2022-ben mintegy 800 millió kávékapszulát vásároltak az Egyesült Királyságban, így egyre fontosabb a vásárlók számára leegyszerűsíteni a kapszulák újrahasznosítását.
A Podbacket elsőként támogató Morrisons most a szolgáltató tagjává válik, ami azt jelenti, hogy másik 24 márkával együtt az üzletlánc saját márkás kapszulái is újrahasznosításra kerülnek a programon keresztül.
A Podback más és más színű tasakokat kínál az alumínium és a műanyag kapszulák számára, amelyek így szétválogatva jutnak el a különböző újrahasznosító üzemekbe. Az alumínium-kapszulákból új termékekhez, például italos dobozokhoz szükséges alumíniumrudak, a műanyagból pedig más műanyag tárgyak készülnek.
A kávézacc anaerob lebontáson megy keresztül, aminek során biogázt és talajjavítót állítanak belőle elő.
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >