Kávékapszula-újrahasznosító pontokat létesít a Morrisons
A Morrisons a brit élelmiszerláncok közül elsőként létesít 29 üzletében kávékapszula-újrahasznosító pontokat egy a Podback-kel együttműködésben indított kísérleti projekt keretében.
A projekt keretében a vásárlóknak lehetősége nyílik a Podback által rendelkezésre bocsátott újrahasznosító tasakokban összegyűjtött használt kapszulákat az üzlet előtt elhelyezett külön erre a célra kialakított szemetesbe dobni.
A Morrisons egy tavaly indított projektjében ingyenesen kínálta valamennyi üzletében a Podback kávékapszula-újrahasznosító tasakokat. A vásárlók akkor a használt kávékapszulákat tartalmazó zacskókat az Egyesült Királyságban található 6500 Yodel pont bármelyikénél leadhatták – a postaköltséget pedig a Podback vállalta.
A Kantar szerint 2022-ben mintegy 800 millió kávékapszulát vásároltak az Egyesült Királyságban, így egyre fontosabb a vásárlók számára leegyszerűsíteni a kapszulák újrahasznosítását.
A Podbacket elsőként támogató Morrisons most a szolgáltató tagjává válik, ami azt jelenti, hogy másik 24 márkával együtt az üzletlánc saját márkás kapszulái is újrahasznosításra kerülnek a programon keresztül.
A Podback más és más színű tasakokat kínál az alumínium és a műanyag kapszulák számára, amelyek így szétválogatva jutnak el a különböző újrahasznosító üzemekbe. Az alumínium-kapszulákból új termékekhez, például italos dobozokhoz szükséges alumíniumrudak, a műanyagból pedig más műanyag tárgyak készülnek.
A kávézacc anaerob lebontáson megy keresztül, aminek során biogázt és talajjavítót állítanak belőle elő.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >